Hjælp til fejl ved afsendelse af mail i Ou~
Fra : Cifly

Dato : 05-02-06 15:37

Hej NG.

Benytter Office XP altså Outlook 2002, SP3.

Når jeg afsender via min standard konto (gennem TDC) går alting fint. Men
idet jeg sender fra min konto gennem min hjemmeside hos Surftown, får jeg
følgende meddelelse:

---

"553 sorry, that domain isn't allowed to be relayed thru this MTA (#5.7.1)"

---

og beskeden sendes således ikke.

Det skal nævnes, at modtagelse af mails går glat igennem samme konto.

Kan i hjælpe mig med hvad fejlen betyder og dækker over?

--
Venlig hilsen
www.flygenrings.dk

"Sometimes when you lose, you win" - Robin Williams "What dreams may come"

Fra : Hans

Dato : 05-02-06 15:50

Cifly wrote:
> [...]
>
> Det skal nævnes, at modtagelse af mails går glat igennem samme konto.
>
> Kan i hjælpe mig med hvad fejlen betyder og dækker over?

Hvilken smtp-server bruger du til Surftown?

Hans

Fra : Cifly

Dato : 05-02-06 22:23

Hans wrote:

> Hvilken smtp-server bruger du til Surftown?

mail.[domæne].dk = mail.flygenrings.dk

Fra : Hans

Dato : 05-02-06 22:43

Cifly wrote:

> mail.[domæne].dk = mail.flygenrings.dk

Den går ikke. Du skal bruge smtp.mail.dk da TDC har lukket for port 25
udgående.

Hans