? om Command & Conquer: Generals Zero Hour
Fra : Pico

Dato : 05-02-06 14:46

Jeg ved ikke ret meget om spil, men er blevet spurgt af min nevø der
tror jeg kan alt med en PC Han har købt Command & Conquer: Generals
Zero Hour og kan ikke installere det. Jeg har så prøvet uden resultat,
der kommer en fejlmelding om at det ikke kan finde Command & Conquer ?
Nu gætter jeg så på det er en udvidelse til Command & Conquer og at han
skal købe det også, nogen der kan bekræfte det ?

Pico

Fra : lg

Dato : 05-02-06 15:11

Korrekt

Mvh Lars

Fra : Vega

Dato : 05-02-06 15:14

> [...]
> Nu gætter jeg så på det er en udvidelse til Command & Conquer og at han
> skal købe det også, nogen der kan bekræfte det ?

Der har du gættet helt rigtigt.
Zero Hour er en udvidelse til C&C Generals, så det skal han ha' fat i også,
hvis han vil spille Zero Hour.

Mvh. Vega.

Fra : Pico

Dato : 05-02-06 15:41

Vega wrote:
> "Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Der har du gættet helt rigtigt.
> Zero Hour er en udvidelse til C&C Generals, så det skal han ha' fat i
> også, hvis han vil spille Zero Hour.

Tak for oplysningen. Så må jeg forklare den 11 årige gut at han godt kan
lægge nogle lommepenge til side i den kommende tid
Pico

Fra : JMN

Dato : 05-02-06 17:48

Hej Pico

Fortvivl ikke. Begge spil kan i øjeblikket købes i en kombi-pakke for en
samlet sum af 99,-. Har set det bl.a.
i "Games" og EB.

vh.
JMN

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-06 19:50

Og A-Z og Bilka

Fra : Pico

Dato : 05-02-06 23:57

anders wrote:
> Og A-Z og Bilka

Så vil jeg kørere ham derned.
Tak for hjælpen.

Fra : Solid Ground

Dato : 08-02-06 23:08

99 kroner for begge, i den spil butik der ligger i city syd aalborg.
kan ikke huske h´vad den hedder.

men det må være markedsprisen
vh khs

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-02-06 15:39

Pico skrev den 05-02-2006 15:41:

> Tak for oplysningen. Så må jeg forklare den 11 årige gut at han godt kan
> lægge nogle lommepenge til side i den kommende tid

Vent til den 16. februar

Til den tid udkommer hele Command&Conquer-serien som DVD-rom

så får knægten ret mange spil for pengene.

http://www.eagames.dk/products.view.asp?id=8069

mvh

Carsten Riis

Fra : Laziter [9440]

Dato : 09-02-06 23:20

"Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse

> Vent til den 16. februar
>
> Til den tid udkommer hele Command&Conquer-serien som DVD-rom
>
> så får knægten ret mange spil for pengene.
>

> http://www.eagames.dk/products.view.asp?id=8069

Og for at gøre glæden større, så tjek lige prisen:
http://www.spilpriser.dk/Listprices.asp?ID=182609

Mvh
Benjamin (der HAR bestilt samlingen)