Is på Mariager Fjord
Fra : KC

Dato : 05-02-06 13:24

Vi planlægger et fotodyk på lørdag til Mariager Fjord.
Ved nogen her om der er isfrit?

KC

www.kcdk.com
PADI OWSI,
CMAS***,
GUE Fundamentals

Fra : Poul Andersen

Dato : 05-02-06 13:59

Jeg var i fjorden igår og der er is noglesteder, det driver lidt efter vind
og vejr, isen er ca. 4 cm tyk, og man kan godt komme igenem nede fra når
man har bunden til hjælp. Der var god sigt ca. 10-12 m i de øverste lag, men
på ca 8 m kommer der et springlag og så var sigten kun 5 m

Hygge
Poul

Fra : KC

Dato : 05-02-06 15:05

Tak Poul!

Hvis nogen kommer forbi i løbet af ugen, hører jeg gerne status.