Læse Outlook mails fra flere PC'ere
Fra : Jan Lund Rasmussen

Dato : 05-02-06 12:25

Hej

Jeg ønsker at kunne læse mine Outlook(2003)-mails fra flere pc'ere, men
som jeg læser hjælpen kan den aktuelle Datafil kun ligge i :

"C:\Documents and Settings\Ejer\Lokale indstillinger\Application Data
\Microsoft\Outlook\Outlook.pst"

Har nogen et tip til, hvordan jeg flytter delle til et shared drev.

På Forhånd Tak
Jan

Fra : Max

Dato : 05-02-06 16:38

Hej Jan

> Har nogen et tip til, hvordan jeg flytter delle til et shared drev.

Bare flyt den, så kunne outlook og spørger efter den.

Mvh Max

Fra : Jan Lund Rasmussen

Dato : 05-02-06 23:06

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in news:43e61a4c$0$84030
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hej Jan

> Bare flyt den, så kunne outlook og spørger efter den.
>
> Mvh Max

Bingo ! Tak Max

MVH Jan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-02-06 22:49

Jan Lund Rasmussen wrote:
> Bingo ! Tak Max
> MVH Jan

Ingen problemer i det

Jeg bruger det selv.

Men vær opmærksom at Outlook kun kan bruges fra en PC ad gangen !

Outlook låser den, så andre ikke kan bruge den samtidig.

Men ellers virker det fint

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk