kbh. havn
Fra : HENRIK OLSEN

Dato : 05-02-06 09:59

hej ng jeg skal ud og dykke med en der ikke har dykket i dk før. jeg tængte
på kbh. havn men der skal man hoppe i og det er nok lidit volsomt når han
ikke har prøvet det før her hjemme så er der andrer der kender et sted i
kbh.havn hvor man kan gå i???

Fra : Jan Birk

Dato : 05-02-06 17:59

> [...]
> ikke har prøvet det før her hjemme så er der andrer der kender et sted i

Lynetten er et OK sted, nemt at komme i og op. For enden af Enghave
Brygge og det også muligt uden at hoppe....

/Jan

Fra : HENRIK OLSEN

Dato : 05-02-06 18:20

tak for det jeg tager det sted der er mindst is
/henrik

Fra : Henning

Dato : 06-02-06 13:11

On Sun, 5 Feb 2006 09:58:59 +0100, "HENRIK OLSEN" <hodive@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>ikke har prøvet det før her hjemme så er der andrer der kender et sted i

Refshalevej - lige efter dokbroen (300 meter efter Margretheholms
Havnen) parkerer du i svinget, går gennem hegnet og går ned i
"lagunen".

--
Henning
hsb(at)image.dk