En morders dagbog (spoiler)
Fra : Kim2000

Dato : 04-02-06 23:51

På tv2 tekst tv kan man læse om filmen at den handler om en forfatter der
slår sig ned i en ejendom, hvor de tidligere beboere er blevet myrdet.

"Da han lejer et værelse ud, ved han ikke det er morderen der er vendt
tilbage".

Øhhh.... det er sådan cirka da bare højdepunktet og den overraskelse der
venter den stakkels seer der holder sig vågen de første 65 minutter af denne
gabende kedelige film. Det er da vist første gang TV2 ligefrem afslører
slutningen på tekst tv.

mvh
Kim

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 05-02-06 15:50

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Da han lejer et værelse ud, ved han ikke det er morderen der er vendt
> tilbage".
>
> Øhhh.... det er sådan cirka da bare højdepunktet >

Tyndt højdepunkt, jeg havde regnet det ud inden jeg var færdig med at læse
hvad TV2 skrev om filmen.

Nu er jeg ikke anti-spoiler fanatiker, men der er dog grænser. Generelt bør
man ikke fortælle for meget om handlingen udover den første halve time og
når jeg læser hvad TV2 har skrevet ville jeg forvente at den sammenhæng
hurtigt optræder.

Men når vi nu er ved spoilere, mindes jeg stadig med gru Jyllands Postens
rædselfulde Ib Monty, der åbenbart syntes at "Sea of Love" var så dårlig at
han ligeså godt kunne fortælle i sin anmeldelse hvem morderen var...

Fra : Brian P

Dato : 05-02-06 21:09

Jørgen Flainard wrote:
> Men når vi nu er ved spoilere, mindes jeg stadig med gru Jyllands Postens
> rædselfulde Ib Monty, der åbenbart syntes at "Sea of Love" var så dårlig at
> han ligeså godt kunne fortælle i sin anmeldelse hvem morderen var...

Og ret havde han.