E-Mail
webnoob 5265
Restore enkelt mail fra PST-fil?
Fra : Henning

Dato : 04-02-06 16:41

Jeg skal have restoret en enkelt mail fra en pst-backupfil.
Hvordan gør jeg det uden at skulle restore alt og overskrive mine
nuværende mails?

--
Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-02-06 17:05

Henning wrote:
> Jeg skal have restoret en enkelt mail fra en pst-backupfil.
> Hvordan gør jeg det uden at skulle restore alt og overskrive mine
> nuværende mails?

Skift til din backup PST fil og hent den pågældende mail og gem den i en
til.

Skift tilbage et den rigtige PST fil igen - og indlæs den gemte mail fra
filen,

Jan

Fra : Palle Jensen

Dato : 05-02-06 09:42

On 04 feb 2006, Jan Vestergaard wrote in
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Skift til din backup PST fil og hent den pågældende mail og gem
> den i en til.
>
> Skift tilbage et den rigtige PST fil igen - og indlæs den gemte
> mail fra filen,

Han åbner da bare pst filen fra <Filer> og kopierer den pågældende
mail. Lukker derefter pst filen igen.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen