Robbie Williams Advetising Space
Fra : Ukendt

Dato : 04-02-06 15:10

Hej NG.

Nogle som kan sige mig hvem RW synger om i Advetising Space. Eller kan
komme med en dybere tolkning af sangen.

På forhånd tak

Pelle P

Fra : Thomas

Dato : 04-02-06 17:49

"Pelle" <pelle16 (A) sol.dk> skrev i en meddelelse

> Hej NG.
>
> Nogle som kan sige mig hvem RW synger om i Advetising Space. Eller kan
> komme med en dybere tolkning af sangen.

Sangen er om Elvis Presley

Mvh. Thomas

Fra : Peter G

Dato : 04-02-06 17:55

"Pelle" <pelle16 (A) sol.dk> writes:

> Hej NG.
>
> Nogle som kan sige mig hvem RW synger om i Advetising Space.

Elvis Presleys spøgelse, tyder det på.

--
M.v.h. Peter.
http://musicbrainz.org/

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-06 17:15

Søg og du skal SELV finde........

Det er jo en hyldest til Elvis, har lige set videoen.