Har i hørt om denne scooter?
Fra : Ukendt

Dato : 03-02-06 20:27

Hej!
Er der nogen der har erfaringer med denne scooter
http://www.minichopper.dk/fusion_pages/index.php?page_id=53
Det er den billigste man kan få tror jeg. Er der fordele/ulemper ved at det
er en 4 takts motor?
Da jeg ikke har råd til en dyr scooter overvejer jeg også en pgo comet. Er
den mon et bedere køb?

Hilse Søren

Fra : Knud@n

Dato : 03-02-06 20:31

"søren" <minemailadr a yahoo.dk> wrote in news:43e3ad5b$0$12400$ba624c82
@nntp02.dk.telia.net:

> http://www.minichopper.dk/fusion_pages/index.php?page_id=53

Tjek http://www.parkhave.dk - han sælger den samme til 6000 incl levering
og klargøring....

Den kendes også som Listo, Baotian, CityScooter og mange andre navne.

Fin maskin' kører på en Listo selv.

Besøg evt forummet http://www.billig-scooter.dk - der kan du få syn for
sawn.

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-06 20:41

"Knud@n" <Knud@n.111> skrev i en meddelelse
> [...]
> og klargøring....
>
> Den kendes også som Listo, Baotian, CityScooter og mange andre navne.

Tak for links og hurtigt svar.

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-06 15:55

læs alt om denne og andre billig scooter og mc på www.billig-scooter.dk

Fra : Kaj Kristian Thomsen

Dato : 03-02-06 20:36

"Knud@n" skrev

> Fin maskin' kører på en Listo selv.

Hvordan opfører sådan én sig egentlig med alle droslinger ?
Ok optræk, eller dør den helt hvis der er modvind eller det
går opad bakke ?

Fra : Knud@n

Dato : 03-02-06 20:46

"Kaj Kristian Thomsen" <kk.thomsen@get2net.dk> wrote in news:43e3b0a9$0
$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> "Knud@n" skrev

> Hvordan opfører sådan én sig egentlig med alle droslinger ?
> Ok optræk, eller dør den helt hvis der er modvind eller det
> går opad bakke ?

På den Listo jeg bisser rundt på er der kun 1 begrænsning, og det er
ringen i vario. Den kører rigtig fint. 55 på nålen.

Jeg vil faktisk sige, at bakketrækket er bedre med ringen end uden, da
den tager flere omdrejninger og derme har et bedre moment.

Men uden ringen lyder det som en rigtig cruiser. Meget lave
omdrejninger, og nærmest en mc-lyd.

Husk at det er en 4-takter, d.v.s lyden er meget mere venlig end en 2-
takter. Min maskine kører omkring 45 kilometer på 1 liter benzin, og da
der ikke skal bruges 2-takts olie, ja så er det en dejlig maskine.

jeg vil kun anbefale Listoen til mennesker med rolige tendenser, for
enhver 2-takter kan trække fra den. Den har 3 heste - og det er det.