JB skyhed - og BoMM løftebrud
Fra : Bo Warming

Dato : 03-02-06 18:46

JB skyhed - og BoMM løftebrud

Jeg er flinkeskolet og gør mig aldrig kostbar, hvilket virker
skræmmende sindsygt på nogle.

JB som sidst på efteråret havde kaldt mig pjok for ikke at ledsage min
kone ud til autonome stenkastere, og som ofte forsvarer mig i
debatter, sagde ja til at ses på værtshus . - men så kom julefrokoster
og så skiskade osv.

BoMM har jeg telefonnummer på og vi aftalte for cirka lige så længe
siden at mødes, og den sidste uge har vi haft klar aftale om at mødes,
men han var der ikke som aftalt.

Det minder om, da dss-fest inviterede mig men ikke meddelte mig
aflysning.

Et sådant løftebrud er ikke efter Emma Gads "Takt og tone", og
lægesønnen BoMM praler netop med at være af lægelig frihedskæmperslægt
og at læger aldrig ville tale med en sær afviger som mig.

Jeg tror, at BoMM har et menneskeskyhed-problem og derfor kom han
meget for sent ved den første dss-fest, hvor jeg var med, og egentlig
har han ikke lyst til at mødes med en person, der angriber ham for at
hylde lemlestelsesforsøg på Glistrup.

Men der er ingen gåen efter manden, kun efter bolden, fra min side -
men konkrete episoder er lærerige.

Tyskere var egoistiske da de stemte nazi i 1933 og ikke tænkte på
deres jødiske medborgere.

Løftebrydere er tilsvarende egoistiske og empati-manglende.

Der er ingen forskel på etik hos vort broderfolk i syd og hos os,
hverken idag eller under WW2.

OM AT MAN IKKE BØR VÆRE DØMMESYG" Man bør blive mildere med alderen;
jeg ser ikke nogen fejl, jeg ikke selv kunne have begået" .Johann
Wolfgang von Goethe

Fra : sdsf

Dato : 03-02-06 18:59

Bo Warming skrev:
> [...]
>
> BoMM har jeg telefonnummer på og vi aftalte for cirka lige så længe
> siden at mødes, og den sidste uge har vi haft klar aftale om at mødes,
De er nok bare ramt af sædblærespænding begget to, og kan derfor ikke gå ud.

Fra : Henning

Dato : 04-02-06 18:24

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> De er nok bare ramt af sædblærespænding begget to, og kan derfor ikke gå
> ud.

Næh, Bo har bare aversion mod at komme ud af døren,
skal man patu have Bo med et eller andet sted hen,
er man nød til at hente ham i hans bolig

MVH
Henning

Fra : Bo Warming

Dato : 04-02-06 19:20

"Henning" <h2m@.mail.dk> wrote in message

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Næh, Bo har bare aversion mod at komme ud af døren,
> skal man patu have Bo med et eller andet sted hen,
> er man nød til at hente ham i hans bolig

For mig er BoMM en spændende debatør med skøn hæmningsløshed og
dynamik, og der er ingen nedgørelse af ham i at fremlægge beviser på
at dansk etik og nazi etik er og var ens.
Hannah Arendt har også påpeget at alle er skyldige, ikke kun tyskerne

Den viden du har om BoMM har han nok også selv, og derfor burde han
ikke give løfter og aftaler og spilde folks tid. Gør man det, viser
man foragt for medmennesker, helt som gennemsnitsvælgeren, der i 1933
satte Hitler til magten,

Hans - og andre dss-fest-deltageres - vilde begejstring for
lemlestelseforsøg på en partileder, som man er uenig i, er også blandt
de klare beviser på at danskeres fordomme om, at nazier var ondere end
os, er totalt forfejlet.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-02-06 19:07

> [...]
> kone ud til autonome stenkastere, og som ofte forsvarer mig i
> debatter, sagde ja til at ses på værtshus . - men så kom julefrokoster

Det kommer muligvis som en stor overraskelse for dig, men jeg har faktisk
både en familie, et fuldtidsjob, en gammel villa og et par fritidsinteresser
(herunder opgaver som frivillig leder i en fodboldklub), der skal passes.
Med al respekt: Du ligger ikke øverst på to-do-listen. Kan du ikke
respektere det uden at føle dig foranlediget til at skrive ovenstående slags
indlæg i fuld offentlighed, bør du nok satse på at mødes med andre.

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Bo Warming

Dato : 03-02-06 20:05

> [...]
> foranlediget til at skrive ovenstående slags indlæg i fuld
> offentlighed, bør du nok satse på at mødes med andre.

Det skal være lysten der driver værket. Jeg er ikke ensom og
kontaktsøgende, men finder selvmodsigelser sjove at drille med.

Fundatsen forlanger næsten af os at vi skal krydre psykologiseringen
med cases fra livet.Henning har lige repeteret www.usenet.dk vedr dss.

Heldigvis ved jeg med dig, JB, at du tåler alt (undtagen stavefejl i
dit navn
- sidst jeg var inde på dit klare løfte om at vi skulle ses, pralede
du af din totale usårlighed. Du kalder mig for et pjok, fordi jeg ikke
var hjemme da min kone gik i flæsket på BoMM's voldspsykopatvenner og
forfulgte dem op til nabogaden og tog en snak med dem der - hvilket
desværre ikke har hjulpet.

Jeg holder af folk der skriver uindpakket - ordet pjok ridser ikke i
min selvtillid. Og jeg har fuld tillid til at du har samme laid back
overlegenhed overfor ord, der jo ikke slår så hårdt som papirkugler.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-02-06 20:32

> - sidst jeg var inde på dit klare løfte om at vi skulle ses, pralede
> du af din totale usårlighed.

Nej, så har du vist ikke læst godt nok. Jeg har pralet af min totale mangel
på usårlighed - der er en ikke særlig subtil forskel.

(pas nu på negeringerne i ovenstående, så du ikke igen misforstår mig)

> Du kalder mig for et pjok, fordi jeg ikke
> var hjemme da min kone gik i flæsket på BoMM's voldspsykopatvenner og
> forfulgte dem op til nabogaden og tog en snak med dem der - hvilket
> desværre ikke har hjulpet.

Var du ikke hjemme? Det fremgik ellers ikke, da du sidst forklarede
hændelsen.

> Jeg holder af folk der skriver uindpakket - ordet pjok ridser ikke i
> min selvtillid. Og jeg har fuld tillid til at du har samme laid back
> overlegenhed overfor ord, der jo ikke slår så hårdt som papirkugler.

Du tager fejl af mig. Jeg kan let blive såret af ord. Ikke af ord fra
fremmede på usenets, men af ord fra mennesker, der betyder noget for mig.
Derudover kan jeg bliver voldsomt irriteret og endda vred over ord - især
fra fremmede.

Noget, der især bringer mit pis i kog, er, når mennesker hykler og siger
noget, de ikke mener og egentlig ikke kan stå inde for med tilhørende
adfærd, når det kommer til stykket. Sådan ser jeg ikke dig. Sådan ser jeg de
fleste skribenter i nærværende gruppe.

Fravær af selverkendelse, selvkritik og selvironi er forresten noget af det
værste, jeg ved, og jeg har meget svært ved at opretholde "dialog" med
mennesker, der har dén skavank. Nogen gange må jeg endda lade være med at
samtale med mig selv, når jeg er allermest ulidelig. Det kommer jeg dog
hurtigt over - tolerant og fordomsfri som jeg er.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-02-06 20:55

> Var du ikke hjemme? Det fremgik ellers ikke, da du sidst forklarede
> hændelsen.

JEg fik ikke rapporteret fra Noriko om hændelsen samme dag. Så jeg er
selv i tvivlom svaret på dit spørgsmål.
Læs det som shorthand for at jeg ikke havde chance for at være andet
end pjok. Der er to rum mellem mit arbejdsrum/soverum og Norikos der
er nærmest vej og havegang, så sten mod de ny stærke
polycarbonat-plastruder der er elastiske, kan jeg ikke nødvendigvis
høre hvor jeg var, hvis jeg var hjemme.

> [...]
> endda lade være med at samtale med mig selv, når jeg er allermest
> ulidelig. Det kommer jeg dog hurtigt over - tolerant og fordomsfri

Ja det ved jeg. Derfor glæder jeg mig til at ses. Din sammensatte
personlighed, som du her udstiller interessant, vil jeg næppe forstå
efter en hurtig øl på "Stefanhus" - men det er en udfordring, som når
Karen Blixen siger at en god bog forstår man ikke ved een
gennemlæsning.
Du beså mit slot og fandt det "skræmmende"- Mail mig om hvad du mener
med det.

Fra : sdsf

Dato : 03-02-06 23:04

Bo Warming skrev:
> [...]
> Karen Blixen siger at en god bog forstår man ikke ved een gennemlæsning.
> Du beså mit slot og fandt det "skræmmende"- Mail mig om hvad du mener

I virker så eksplotionsfarlige som overmodne æselagurker!
http://www.dr.dk/have/raad/planter/aeselagurk.asp

Det skyldes det sædblærespænding?

Fra : Bo Warming

Dato : 03-02-06 23:26

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message

> I virker så eksplotionsfarlige som overmodne æselagurker!
> http://www.dr.dk/have/raad/planter/aeselagurk.asp
>
> Det skyldes det sædblærespænding?

Når vi en dag mødes vil det hverken slå gnister eller sjaske

Sindig , respektfuld, intellektuel, logisk analyse glæder jeg mig til,
om livet og usenet og den slags

Men hvis bare jeg vidste hvilken sårbarhed jeg pr uheld tramper på -
jeg oplever ingen negative hensigter, men min kongstanke om at ord
ikke sårer andre end de der ønsker at blive såret, er måske lidt
extrem.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-02-06 22:58

On Fri, 3 Feb 2006 18:46:09 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>BoMM har jeg telefonnummer på og vi aftalte for cirka lige så længe
>siden at mødes, og den sidste uge har vi haft klar aftale om at mødes,
>men han var der ikke som aftalt.

ja det er alt sammen noget trist noget- men nu sov jeg altså over som
jeg har skrevet til dig ... det sker sgu,

>Det minder om, da dss-fest inviterede mig men ikke meddelte mig
>aflysning.

Nahh nu havde vi jo aftalt at tales ved - og efter som jeg sov
sødeligt i det tidsrum var jeg ude a stand til at ære den del af
aftalen

>Et sådant løftebrud er ikke efter Emma Gads "Takt og tone", og
>lægesønnen BoMM praler netop med at være af lægelig frihedskæmperslægt

Nahh der gør du nu regning uden vært frihedes kæmper slægten er på min
mors side og hun er ikke læge.

>og at læger aldrig ville tale med en sær afviger som mig.

nogen vil sikkert gerne - men min fader er bare ikke så fans
komunikerende med andre ind lige hans famillie med mindre det er i
embeds medføre - sådan er der jo bare nogen der er ...

>Jeg tror, at BoMM har et menneskeskyhed-problem og derfor kom han
>meget for sent ved den første dss-fest,

egentligt ikke jeg har ikke bare svært ved at komme ud af en dør jeg
bryder mig simpelthend ikke om det.

> hvor jeg var med, og egentlig
>har han ikke lyst til at mødes med en person, der angriber ham for at
>hylde lemlestelsesforsøg på Glistrup.

Nahh nu var der mig bekendt tale om
1.) at smide ham i en sø - hvorpå man ville gavne hans dårlige
hygeigne.

2.) kaste maling på ham så han ville gøre et mindre vederstygeligt
indtryg - ind det naturen har skænket ham - han er slet og ret den
grimeste mand der nogen sinde har været på tinge.

>Der er ingen forskel på etik hos vort broderfolk i syd og hos os,
>hverken idag eller under WW2.

Nu er der jo forskel på at begå folke drab også sove over sig.

men problemet er som sådan ikke en manglene vilje - men slet og ret et
manglene overlap på interesser BW er wild med at gå i biffen - hvilket
jeg finder absurd efter som jeg har omkring 3000 titler her hjemme.

BW kan godt lide at være aktiv i de lyse timer - det er der hvor jeg
sover - jeg står kun op før kl 18 hvis jeg har vække ur sat til....

Nu har BW jo tidliger skrevet at han altid slavisk følger fundatsen -
hvorfor jeg tager form som et spørgsmål tegn - over den OT postning
rettet i mod Jens Bruun & mig ... BW burde vide at ihvertilfælled jeg
abonere på snak.snik og til den bedre del a min erindring har jeg også
set indlæg der inde af Jens Bruun.

så jeg forslår at en yderliger debat forgår hvor den er topick

nemlig i dk,snak,snik

hvortil jeg også vil anbefale at BW stiler sine øverige Off Topick
postninger ....

fut : snak,snik

--
MvH
Bo M Mogensen

Well well well John Lennon ca 1970

Fra : Bo Warming

Dato : 03-02-06 23:22

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> wrote in message
> [...]
> indtryg - ind det naturen har skænket ham - han er slet og ret den
> grimeste mand der nogen sinde har været på tinge.

Aber har moral som du
Men derfor synes jeg alligevel vi sku gå i biffen en dag hvor du evner
at holde en aftale.

> Nu er der jo forskel på at begå folke drab også sove over sig.

Du har ikke magt til drab
Danskere der kan bryde klar aftale, kunne også have stemt på Hitler
for at bedre økonomi og så glemt jøders behov

> Nu har BW jo tidliger skrevet at han altid slavisk følger
> fundatsen -
> hvorfor jeg tager form som et spørgsmål tegn - over den OT postning
> rettet i mod Jens Bruun & mig

Jeg gør jer den ære at bruge jer til at illustrere en pointe

At gå efter mand istf bold har jeg aldrig gjort.
Jeg elsker alle verdens 6 mio mennesker, muslimer incl. De skal bare
ikke være her

Fra : sdsf

Dato : 03-02-06 23:39

Bo M Mogensen skrev:

> ja det er alt sammen noget trist noget- men nu sov jeg altså over som
> jeg har skrevet til dig ... det sker sgu,
Du var vel sengeliggende p.g.a. sædblærespænding.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-02-06 00:37

On Fri, 03 Feb 2006 23:39:08 +0100, sdsf <sdsf@her.der.dk> wrote:

>Du var vel sengeliggende p.g.a. sædblærespænding.

Nahh jeg er bare ikke helt meneske før jeg har fået min 12 timer på
langs :)

Fra : Lapzig

Dato : 04-02-06 00:37

> Du var vel sengeliggende p.g.a. sædblærespænding.

Din plade kører vist i samme rille. Ny, tak!

Fra : Bo Warming

Dato : 04-02-06 00:45

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message

> Du var vel sengeliggende p.g.a. sædblærespænding.

Havde min ven BoMM ikke fortrængt den son-of-a-bitch
SBP=spermbladderpressure
havde han jagtet damer.Sublimere denne libido-type gør vi alle

Fobi mod mig hos diverse mennesker med et splittet forhold til mig, er
interessant - jeg ville helst ændre had-kærlighed til kun kærlighed,
men det evner jeg næppe. Hvordan jeg jager folk væk fra mig , gad jeg
godt vide. Freudian slip er nok bag "soven over sig"

Jeg ønsketænker at jeg stjæler barnetro og livsløgn ved min
sandhedsøgen, men måske jeg bare irriterer og hader hele verden

Jeg tror kvinder ved ægløsning får rastløshed der er lidt beslæget med
SBP, men snak om ægstokspænding er vist for tabu, _det_ ord har jeg
måske opfundet hermed. Men det er ikke en sten i skoen på samme med
som fornemmelsen af sæd der vil ud

Fra : Jens

Dato : 04-02-06 10:17

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> aftalen

> Nahh der gør du nu regning uden vært frihedes kæmper slægten er på min

var hun feltmadras?

> [...]
> embeds medføre - sådan er der jo bare nogen der er ...

> egentligt ikke jeg har ikke bare svært ved at komme ud af en dør jeg

kommer du så for langt væk fra dine piller?

Fra : Bo Warming

Dato : 05-02-06 03:30

"Jens" <jens@fuglefjams.dk> wrote in message
> [...]

Ikke een dss'er har kunne finde en undskyldning for det groft asociale
løftebrud som en manglende aflysning er.
BoMM har dog sin menneskeskyhed og søvnrytme at slå på, men hvorfor
indgik han så aftale der blev gentaget i to telefonsamtaler?

> var hun feltmadras?

Når et besat lands kvinder forelsker sig i fjendens soldater, kaldes
de "felt-madrasser" af de misundelige usexede landsmænd, der tror at
vindernes charme kun ligger i fysisk magt.

Der er vist intet ratioinale i at blande denne spændende KVINDEN HAR
TOTAL BESTEMMERET OVER SIN EGEN KROP diskussion ind i private forhold
som her..
selvom det ville være velgørende og tittrængt at tråden blev ontopic

Fra : Jens

Dato : 05-02-06 11:53

Bo Warming wrote:
> [...]
> som her..
> selvom det ville være velgørende og tittrængt at tråden blev ontopic

Det kunne ellers forklare hvorfor pillebo fylder sig med piller.

Fra : preben nielsen

Dato : 04-02-06 11:14

> JB skyhed - og BoMM løftebrud
>

> Jeg er flinkeskolet og gør mig aldrig kostbar, hvilket virker
> skræmmende sindsygt på nogle.

Well.. ingen respekt til dig når du således skal lufte dine
personlige problemer med andre mennesker i offentligt forum.

Jeg kan sgu godt forstå de ikke har travlt med at møde dig...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 05-02-06 03:22

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> Well.. ingen respekt til dig når du således skal lufte dine
> personlige problemer med andre mennesker i offentligt forum.
>
> Jeg kan sgu godt forstå de ikke har travlt med at møde dig...

Hvis folk siger til mig "dette er diskretions-stemplet" så er mine
åbenheds-reflekser pist væk.

Men ellers er jeg nok nærmest "bevidst umusikalsk" og tænker højt på
skrift, og det er nok en grund til at mange ikke har travlt med at
møde mig.
Fx at de ikke har rent mel i posen overfor sig selv og ikke vil
refereres af en situationsfornemmelse-manglende galning

Kan du modsige at "hvad ej nedbryder, styrker" og at det oftest er
"sjovere at blive gennemskuet end at blive overset"?

Du har uret i at jeg lufter personlige problemer. Jeg lufter hvad jeg
finder er ontopic og debatrelevant, for vi har alle en interesse i
sandheden belyst så godt som muligt fra alle sider, for vi er alle
selvbedragere og livsløgnere, og vejen ud af det helvede, er åbenhed.
Og et for BoMM tiltrængt revisionisme-budskab er at han ikke har bedre
etik end de nazier han foragter.

At *hærde mod frisprog* -
- hvilket er fornemste integrationsopgave vedr nydanskerne - ,
betyder ikke at gøre sig tykhovedet

Vidals - eller var det Hennings - hånlatter da nogen kaldte mig
"beton" betyder ikke at pingpong sker langsomt her, men at jeg skriver
så meget at de der kun åbner visse typer af mine indlæg, oplever det
som at jeg kører i samme rille og blot varierer samme tema.

A man is like a phonograph with half-a-dozen records. You soon get
tired of them all; and yet you have to sit at a table whilst he reels
them of to every new visitor.George Bernard Shaw

Fra : Bo Warming

Dato : 05-02-06 16:21

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message > Jeg kan sgu
godt forstå de ikke har travlt med at møde dig...

BW: Hvis ikke jeg oplyste en for alle interessant sandhed om BoMM
løftebrud og dovenskab mht at aflyse, når han klart aldrig agtede at
møde i Dagmar-biografen som aftalt og bekræftet ved to
telefonsamtaler, så ville jeg være en lort. Han bor på Vesterbro og
Dagmar er på Vesterbro, og at afstanden var ham for stor, må han have
vidst inden han lagde sig til sove og evt pr Freudian Slip sov over
sig.

(han blander nu undskyldninger - at han ikke havde lyst at ses osv
osv)

Man bør stå ved sandheden, og det er til BoMMs eget bedste, at han
ikke fortrænger dette, der viser at han

- *som os alle* -

- har så dårlig etik mod flygtige bekendtskaber som nazier
havde mod jøder.

Idag 5feb har Politiken helside om en svinsk etik, som findes hos alle
de hundredtusinder af danskedebatører af begge køn, der siger
kap-pik-af-pædofile og derved bidrager til, at sladder fører til MORD.

Det er den ni mdr gamle sag fra Hvidovre med 11-åriges løgn om, at
en enlig 49-årig der i foråret 2005 solbadede på sin altan,
formodentlig med bukser på, og to sladder-opgejlede småpiger så ham og
startede rygte om, at han onanerede, mens han så på de to umodne
anmeldersker, og dette rygte bliver troet af de mange
værreendnazi-danskere, der elsker at føle sig som helte ved at kræve
pik-afskæring af pædofile incl pædofil-blottere.

Intet tyder på, at pigerne var andet end sladderstyrede patologiske
løgnere, men sten gennem vindue - som hos mig - blev i Hvidovre
eskaleret til knivstik, og på fredag skal to mistænkte fyldebøtter
prøves i byretten, om de var morderne.

At næsten hele kvarteret hyldede sladderløgnen gør Hannah Arendts ord
til sandhed VI ER ALLE SKYLDIGE - i både holocaust og i selvtægt mod
pædofile i fængslerne og Tønder og mistænkte - og blottere, som jeg
måske fejldømmes for at være - pr falskanmeldelse, og måske brostenen
ind i mit hjem, som kunne have dræbt min kone eller mig, er skabt af
sladder udgået fra vort løgnagtige uduelige politi, der ukritisk
valgte at tro på afrikanerindens opdigt.

22 marts kl 1315 er min sag for byretten, retssal 4.

Politiken og politiet lyver, at morderne eller morderen udførte
AFFEKT-MORD, hvilket kunne have været sandt, hvis det var forældre til
de 11 årige piger, der havde gejlet sig op til hurtig hævnaktion
udfra, at de var i god tro om sladderen.

Men her gik der dage fra rygtet startede til, at to tilfældige
fyldebøtter i kvarteret - mener man - fandt på at trænge ind hos den
venlige vellidte, enlige mand og knivstikke ham ihjel. Venner og
bekendte i kvarteret anser pædofil-tilbøjeligheder for helt umulige
hos den ustraffede og normale bona pater.

Selvfølgelig er vi alle som de sladrende pædofili-forargede, der
støbte de kugler, som morderne skød ud.

Alle kan vi finde på at oppiske til had, som måske skaber mord -
næsten alle ihvertfald.Jeg kan i godt selskab hoppe på forargelse og
er ikke bedre end BoMM.

Jeg har altid haft Glistrup-lovforslag på mit plankeværk, incl "Afkriminaliser
nøgenhed". (og "Lavere skatter gavner alle" osv osv) Alle vidste og
ved, at jeg går nøgen i min have, men aldrig ekshibitioinistik(ingen
kan se ind, men postbud mm spreder rygter), - der sladres om mig, men
jeg er velllidt i kvarteret bl.a. fordi jeg lægger aviser ud til
genbrug, og der er ikke mange muslimer på denne del af Nørrebro.
Anmelderen har hørt rygtet og fundet på løgn fordi hun er antiracist.

Efter evt dom for blotteri, - et justitsmord , som politiet vil være
medskyldig i, kan meget let ske mord på mig. Som nævnt blev den
selvtægtsmyrdede uskyldige Hvidovre-borger først chikaneret med
rudeknusninger med kampesten som jævntligt forsøges mod mig bl.a. for
to uger siden (men vinduer er nu især af polycarbonat-plast, dvs
brudsikre)

Fra : sdsf

Dato : 05-02-06 17:17

Bo Warming skrev:
> [...]
> Vesterbro, og at afstanden var ham for stor, må han have vidst inden han
> lagde sig til sove og evt pr Freudian Slip sov over sig.
Du havde vel også presset ham til noget han, når det kom til stykket
ikke havde lyst til.

Du skriver en masset ting som jeg ikke umiddelbart kan få til at hænge
sammen: Vesterbro, Hillerød, hjemmehjælp, kone, hygiejne.
Hvordan?

> [...]
> rudeknusninger med kampesten som jævntligt forsøges mod mig bl.a. for to
> uger siden (men vinduer er nu især af polycarbonat-plast, dvs brudsikre)
Du har bare opført dig meget uklogt.
Problemet med dig er vel at du ønsker og opsøger ballade.

Det kan måske også være en grund til at nogle ikke orker
at mødes med dig.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-02-06 05:19

> Du havde vel også presset ham til noget han, når det kom til stykket
> ikke havde lyst til.

En aftale er en aftale

> Du skriver en masset ting som jeg ikke umiddelbart kan få til at
> hænge
> sammen: Vesterbro, Hillerød, hjemmehjælp, kone, hygiejne.
> Hvordan?

Hvis du genlæser, ser du sammenhæng - ellers ring 3586100 eller stil
spørgsmål om det du er nysgerrig efter at forstå - min telegramstil
kan være rigelig ordknap

dvs brudsikre)

> Du har bare opført dig meget uklogt.
> Problemet med dig er vel at du ønsker og opsøger ballade.

Hvad er uklogt?. At skrive hvad man mener??
Jeg ønsker aldrig balade, men hvis folk viser deres sande ansigt,
fordi jeg er mig selv på ufarlig vis, så er det tankevækkende.

> Det kan måske også være en grund til at nogle ikke orker
> at mødes med dig.

Jeg søger ikke popularitet. Jeg søger at gavne debat for de, der søger
sandhed og ikke mudderkast.
Orker man ikke at mødes, så indgår man ikke aftale om det.
Vi er enige om at det skal være lysten der driver værket, ikke pligt,
jvf min trådstart idag - med grusomt mange men fantastisk gode citater
om pligtmoral og spontanmoral der ikke behøver være modsætninger

Fra : Peter

Dato : 05-02-06 16:54

Bo Warming wrote:
> em helt masse lort - bla.:
> 22 marts kl 1315 er min sag for byretten, retssal 4.

Så lad os da håbe at du bliver dømt ubetinget din nar.
Det vil give alle andre et par måneder frihed uden dine intetsigende indlæg.
Få dig dog et liv din narrøv!

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 05-02-06 18:21

"Peter" <psx_cd_2000@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Så lad os da håbe at du bliver dømt ubetinget din nar.
> Det vil give alle andre et par måneder frihed uden dine intetsigende
> indlæg.
> Få dig dog et liv din narrøv!

Bo Warming er aldeles ikke en narrøv, han ligger de urimelige angreb der
rammer han ud på en fri debat.

Det er mere en en tåbe som dig kan stå ved, det er ikke fordi jeg ønsker det
skal gå dig ilde, men der er en sandhed der kommer for dagen nu når alle
dhimmierne skal dømmes.

mvh Kurt

Fra : Peter

Dato : 06-02-06 14:09

Kurt Harald Nedergaard wrote:
> [...]
> skal gå dig ilde, men der er en sandhed der kommer for dagen nu når alle

Ja bonderøv - du kan melde dig ind i hans fanklub. Hans niveau er vel
passende for en åndsbolle som dig.
Hvad var hans sidste intersantre indlæg?? En lang smøre om atg skide sig
selv i hånden. Jo du har sikkert fundet en ligeværdig.
Narrøv!

Fra : sdsf

Dato : 06-02-06 14:42

Peter skrev:

> [...]
> Hvad var hans sidste intersantre indlæg?? En lang smøre om atg skide sig
> selv i hånden. Jo du har sikkert fundet en ligeværdig.
Rolig, lad nu ikke din sædblærespænding få overtaget, så du helt mister
evnen til ro og koncentration.