Erfaringer/gode råd ang. Kymco
Fra : Jan

Dato : 03-02-06 16:59

Hej

Jeg har kig på en Kymco Agility 50 4 takter. (30km/t)
Men en søgning på nettet syntes jeg ikke gav så megen respons.
Jeg fik en meget kortfattet brochure hos knallertforhandleren.Den gav dog
mere end den danske internetside Men Jeg savner lidt erfaring om denne
knallert (30)
Kender du noget til denne Kymco ?
Hvordan er 4 takterne at køre på ?
Reservedelspriser ?
Kvaliteten ?
Osv.
Vi skal bare bruge den som et sekundært transportmiddel til at afløse vores
gamle Puch Maxi som er blevet lidt ustabil på det seneste.

Venligst

Jan

Fra : Kenneth

Dato : 05-02-06 23:38

Hej Jan.

Jeg har selv ingen kendskab til denne type scooter.
Men har til gengæld en kammerat der har og den er
desværre ikke særlig positiv! Det skal lige siges det er
en 2-takter, men efter knap 1000 km. gik krumptapen
da stemplet blokerede. Det syntes jeg er meget underligt
for en lovlig knallert der er passet med olie? Nå men der
var garanti på så det gik jo nok, der var så bare det problem
at lige krumptap til disse var i restordre, så noget tyder på
det er et hyppigt problem, ligesom vi har hørt fra Cpi´s
Popcorn? Det resulterede så i at scotteren stod på værksted
3 måneder indtil min makker blev så træt af det han valgte at
få en uorginal i, som han så selv måtte betale og som nok heller
ikke holder for længe. Kan være et tilfælde, har kun denne en
oplevelse med disse typer scootere!

Kenneth.

Fra : Mr

Dato : 07-02-06 23:46