Battlefield 1942 - WWII Anthology - snyd?
Fra : Kristian

Dato : 03-02-06 16:47

Har købt ovennævnte spil, og skal nu i gang med mit første rigtige krigsspil

For lige at fornemme spillet....og lære det, har jeg søgt på nettet om lidt
snyd.....her til de første gange.
MEN......jeg har kun fundet lidt spilsnyd........en enkelt godmode....og så
tre stykker der skulle have noget med "boot's at gøre.
For det første, hvad er boot's ?
For det andet, findes der ikke snydekoder der giver mig alle våben, og
ubegrænste ammo. ?
Ved godt at der nu er mange der vil gøre ophævelser over at jeg
snyder....eller prøver på det.......men jeg er ny i disse spil......og gider
ikke dø hvert 30' sekund
Så.....Hjælp udbedes.......så jeg kan lære dette dejlige spil at kende.

Kristian

Fra : FedeDorit

Dato : 03-02-06 17:17

"Kristian" <kristianrasmussenSLETKUNDETMED@STOREBOGSTAVERprivat.dk> skrev i
en meddelelse news:43e37adb$0$2462$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> gider ikke dø hvert 30' sekund
> Så.....Hjælp udbedes.......så jeg kan lære dette dejlige spil at kende.

Bots er computer modstandere,som du kan spille i mod og derved lære spillets
facetter.Brug noget tid på det og så er det langt sjovere end med snyd.
FYYYYHHH SKAM DIG !

BF serien er ikke bare STORM FREM OG SKYD ALT.Man skal "luske" sig lidt
rundt og brug køretøjerne osse.Så kan man holde den gående noget længere...

..

Fra : Kristian

Dato : 07-02-06 14:19

Prøver lige igen..............findes der flere
snydekoder.........ala.......give alle våben.........max ammo......og lign.?

Synes at jeg har søgt alle vegne..............men det kunne jo være at nogle
af jer....herinde ........lå inde med sådanne koder.

Kristian