Fejl meddelse i mange spil: 'A required se~
Fra : Daniel Larsen

Dato : 03-02-06 08:16

Hey! Jeg har lige installeret FEAR. Men når jeg starter spillet får jeg
meddelsen
'A required security module can not be activated. This program can not be
executed.'

Jeg har oplevet denne fejl mange gange før i andre spil også men kan ikke se
hvad der skulle lige være galt!
Håber nogen af jer eventuelt har haft denne fejl meddelse før har fået den
løst!
På forhånd tak ;)

Fra : Bruno

Dato : 03-02-06 17:14

Daniel Larsen wrote:
> [...]
> executed.'
>
> Jeg har oplevet denne fejl mange gange før i andre spil også men kan ikke se

Hvad har du gjort med de andre spil? Hvis du har brugt penge på noget
der ikke vil køre, så kan du vel ikke bare havde opgivet?

> Håber nogen af jer eventuelt har haft denne fejl meddelse før har fået den
> løst!

http://support2.vugames.com/vug/answer.aspx?ID=7337

Mvh

Bruno

Fra : Daniel Larsen

Dato : 03-02-06 18:13

> Hvad har du gjort med de andre spil? Hvis du har brugt penge på noget der
> ikke vil køre, så kan du vel ikke bare havde opgivet?

Det er sket 2 gange før. Det er nogen jeg lånte af en ven, så derfor har jeg
ikke brokket mig men bare givet ham dem igen!