Hvor søger man efter musikere?
Fra : lovend

Dato : 03-02-06 02:09

Hej med jer

Jeg er med i en meget nystartet gruppe vi skal lige spilles sammen inden vi
skal have flere folk med .... men er der et forum hvor man kan søge klaver
spiller, sanger el andet?

Mvh

Lovend

Fra : Karina

Dato : 03-02-06 03:04

> Jeg er med i en meget nystartet gruppe vi skal lige spilles sammen inden
> vi skal have flere folk med .... men er der et forum hvor man kan søge
> klaver spiller, sanger el andet?

Jeg har prøvet både her og i dk.marked.privat.musik og i dk.opslag (som nok
i hvert fald er "lovlig"), men desværre uden held.... Jeg ved faktisk ikke,
hvilken gruppe der er den helt rigtige, men hvis du finder den, så giv mig
lige et praj

Mvh
Karina

Fra : Ulrik

Dato : 03-02-06 08:36

lovend wrote:
> [...]
> skal have flere folk med .... men er der et forum hvor man kan søge klaver

Jeg ville også prøve de nyhedsgrupper som Karina foreslår, og derudover
kan du prøve opslagstavlerne på http://www.aage.dk.
En anden (tredje) mulighed er at sætte opslag op på udvalgte steder,
hvor I mener, der findes den type personer I søger. Hvor det er afhænger
jo af, hvilken type musik I vil spille, og hvad niveauet er.
Musikkonservatorier eller studier er bla. muligheder...

Ulrik

Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 03-02-06 12:30

Der er også en rigtig god musikerkontakt sektion på
http://www.soundcheck.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-06 15:26

"lovend" <Lovend@123vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej med jer
>
> Jeg er med i en meget nystartet gruppe vi skal lige spilles sammen inden
> vi skal have flere folk med .... men er der et forum hvor man kan søge
> klaver spiller, sanger el andet?

Ud over de allerede nævnte, er der "opslagstavlen" på
http://www.eskildsen.dk/

/Alex

Fra : Ole

Dato : 07-02-06 15:21

prøv her http://www.musikanten.dk/

Ole

Fra : Johnny Bonde

Dato : 07-02-06 17:59

www.underholdningsnettet.dk der er en opslagstavle..

mvh Johnny Bonde - med fare for diverse anklager fra nødderne