On 03-02-2006 05:54:57, "J. Jensen" wrote:
>"J. Jørgensen" <jjdan@galnet.dk> skrev i en meddelelse
>news:19f2$43e285fe$55daab59$15836@news.galnet.dk...
>> Hej
>> Jeg undrer mig lidt over den fremsatte kritik med dårlig internet med
>> udfald m.m.
>> Jeg har været tilsluttet siden starten og er netop overrasket over både
>> stabiliteten og hastigheden.
>>
>> Der må således være stor forskel blandt de tilsluttede - mon det kan være
>> forskelligt, alt efter hvilket område man befinder sig?
>> Jeg bor i Odense C.
>> Er der andre, der har problemer, eller var det bare en "sur" mand vi
>> hørte.
>>
>Jeg har været tilsluttet i et par år og er en af dem som har oplevet mange
>udfald.
>De har varet fra et par minutter til flere timer/dage.
>I en periode var det mere reglen end undtagelsen at nettet ikke virkede i de
>tidlige morgentimer før kl. 07 når jeg f.eks. ville tjekke post inden
>arbejde.
>Det var møgirriterende. De var også utrolig dårlige til at informere om
>problemerne. Der stod aldrig noget på deres hjemmeside, som bare gav indtryk
>af at alt fungerede som det skulle.
>
>Tidligere solgte de deres forbindelser som enten flatrate eller
>forbrugsafregnet.
>Sidstnævnte vare rent til grin, idet de ikke kunne holde styr på (og dermed
>afregne) den trafik kunderne havde. Dvs at dem der valgte en
>forbrugsafregnet løsning reelt havde en billig flatrate. På deres daværende
>hjemmeside kunne man logge ind for at se sit trafikforbrug - eller dvs. det
>kunne man ikke, for siden virkede ikke. Fra dag 1 til hjemmesidens ophørelse
>stod der "siden er under opbygning". Ikke særlig professionelt.
>
>Supporten, ja, den er et kapitel for sig selv. Jeg synes godtnok den har
>været kritisabel.
>Jeg har ikke haft brug for at ringe til dem de sidste 3 måneders tid (se
>længere nede), så hvorvidt den er blevet bedre ved jeg ikke.
>
>De mere grelle eksempler: Der har været flere tilfælde hvor DNS, DHCP og
>mailservere har været nede pga. f.eks. strømafbrydelse uden for supportens
>åbningstid. Jeg ved ikke om galnet ikke har haft UPS'er og overvågnings
>alarmer i deres serverrum, men for mig har det virket som om de først har
>opdaget fejlen når de er mødt på arbejde næste morgen - og det er bare ikke
>godt nok.
>
>Heldigvis virker det som om at der er taget nogle drastiske tiltag i galnet
>efter den seneste bevågenhed, for de sidste 3 måneders tid har det virket
>upåklageligt - rigtig godt faktisk.
>Nu mangler de bare at få styr på deres ip telefoni, for det er de vist ikke
>så heldige med.
>
>Vh Jesper
>
>
Kik lige her hvad de slås med her.
http://www.anttre.dk/forum/default.asp