key til CS:S - købt i butik, men er allere~
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 02-02-06 21:52

har lige købt CS:S ... installere det på den anden pc, men efter endt
installation, skal den aktiveres .o)
- der skriver den sørme at CD_KEY already in use, dvs jeg har købt en key
som allerede er brugt, kan jeg forlange et nyt spil ?

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Mikael Schøler

Dato : 02-02-06 22:21

Johnny B [2000] wrote:
> [...]
> - der skriver den sørme at CD_KEY already in use, dvs jeg har købt en key
> som allerede er brugt, kan jeg forlange et nyt spil ?

Yup. Eller ny key ihvertfald. De fleste spilbutikker bytter hjertens gerne.

Fra : Dopedog

Dato : 03-02-06 11:20

> Yup. Eller ny key ihvertfald. De fleste spilbutikker bytter hjertens
> gerne.

.... IKKE Merlin! Kan huske jeg engang købte Half-Life og så var CD-Key'en
allerede i brug. Fik bare at vide i Merlin at det ikke var deres problem.
God kundeservice.

-Ronnie

Fra : Mikael Schøler

Dato : 03-02-06 13:05

Dopedog wrote:

> [...]
> allerede i brug. Fik bare at vide i Merlin at det ikke var deres problem.

Så mener jeg faktisk at man kan kontakte Valve eller hvem der nu har
udsendt spillet og forklare sagen der. Det kan til tider godt svare sig.

Fra : René Jensen

Dato : 03-02-06 23:47

Mikael Schøler wrote:
> Så mener jeg faktisk at man kan kontakte Valve eller hvem der nu har
> udsendt spillet og forklare sagen der. Det kan til tider godt svare sig.

Jeg fik i hvert fald tilsendt en ny CD-nøgle, imod at sende original
spil retur til Valve - godt nok var det en originalt Half-Life, men jeg
er ganske overbevidst at det også gælder Half-Life 2 o.lign. produkter.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Dopedog

Dato : 05-02-06 13:34

> Så mener jeg faktisk at man kan kontakte Valve eller hvem der nu har
> udsendt spillet og forklare sagen der. Det kan til tider godt svare sig

Det gjorde jeg også, men det var en besværlig omgang. Det endte med jeg
opgav og bare brugte min fætters CD key (eftersom han ikke spiller/spillede
HL/CS mere)..

Fra : Peter [AGHL]

Dato : 03-02-06 11:27

Dopedog wrote:

> ... IKKE Merlin! Kan huske jeg engang købte Half-Life og så var CD-Key'en
> allerede i brug. Fik bare at vide i Merlin at det ikke var deres problem.
> God kundeservice.

Der er en mangel ved produktet

Man skulle tvinge dem til at æde købeloven skulle man :(

- Peter

Fra : Kristian Knigge

Dato : 03-02-06 23:27

"Johnny B [2000]" <KAGEN_I_DÅSENjohnnyb2000@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> - der skriver den sørme at CD_KEY already in use, dvs jeg har købt en key
> som allerede er brugt, kan jeg forlange et nyt spil ?

Nej det kan du i de fleste situationer ikke. Tilgængeld har jeg hørt om
mange der sider med det problem. Det er noget med at du skal skal kontakte
Valve og sende nogle billeder med din key og det og så bliver den "låst op".
Prøv det.

--
- Knixe

http://Knixe.lir.dk - bliver MÅSKE lavet snart :D
Fjern *remove* i min mail!

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 04-02-06 01:21

efter en del "overbevisning" fra min side udleverede fjolset i EBgames en
nye cd og en ny kode, nu må vi se om den virker.

de "filmer" åbenbart selv skidtet

jeg handler ikke i EB games mere

Fra : Mikael Schøler

Dato : 04-02-06 09:35

Johnny B [2000] wrote:
> efter en del "overbevisning" fra min side udleverede fjolset i EBgames en
> nye cd og en ny kode, nu må vi se om den virker.
>
> de "filmer" åbenbart selv skidtet
>
> jeg handler ikke i EB games mere

Ærgeligt du har haft sådan en oplevelse. Jeg har selv kun haft gode
oplevelser i EBGames - de byttede en manual til Fm2006 som var total
fucked up og byttede endda en skive der var ridse i.

Det kommer nok an på EBGames' bestyren..