Har købt den..
Fra : Lonnie Petersen

Dato : 02-02-06 21:49

Nå men nu har jeg købt den virker fint til mig :). Nu må vi se, den
står i skuret så jeg håber snart det bliver varmere. Men hentede da
pizza på den, det var godt nok koldt!.

Jeg har også købt alarmen. Så jeg har gjort det stik modsatte. Men så
satser jeg også på være heldig, ellers for de den i nakken. Men de var
yderst flink i thansen, selv jeg var der i 2 timer, fordi der var så
meget papir, klargøring og dit og dat.

Ellers bliver det nok en bil jeg køber næste gang. Men lad os da prøve
denne...

Kom varme, kom varme.

Fra : Henning Lund

Dato : 03-02-06 12:55

Lonnie Petersen <lonne@pc.dk> skrev:
> Nå men nu har jeg købt den virker fint til mig :). Nu må vi se, den
> står i skuret så jeg håber snart det bliver varmere. Men hentede da
> pizza på den, det var godt nok koldt!.

Hvad var der på den pizza?

> Jeg har også købt alarmen.

Fik du den billigt?

> Så jeg har gjort det stik modsatte.

Øh den må du forklare nærmere.

?

> Men de var
> yderst flink i thansen, selv jeg var der i 2 timer, fordi der var så
> meget papir, klargøring og dit og dat.

Ok

> Ellers bliver det nok en bil jeg køber næste gang. Men lad os da prøve
> denne...

Så skal du nok andre steder end Thansen.

> Kom varme, kom varme.

Til sommer du

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : Lonnie Petersen

Dato : 03-02-06 22:04

En Calzone, med skinke, paprika, hvidløg :).
Alarmen var ikke billig, men gratis, fordi man fik for 1800 kr
gratis udstyr med cpi'en. Normalt koster alarmen 399.

Fra : Henning Lund

Dato : 04-02-06 12:55

Lonnie Petersen <lonne@pc.dk> skrev:
> En Calzone, med skinke, paprika, hvidløg :).

Ok husk at ring til mig næste gang du køber en.

> Alarmen var ikke billig, men gratis, fordi man fik for 1800 kr
> gratis udstyr med cpi'en. Normalt koster alarmen 399.

Ok det kan godt gå så.

Fra : martin

Dato : 03-02-06 16:54

lool

> [...]