Dungeon & Dragons Online Beta
Fra : Henrik Nielsen

Dato : 02-02-06 16:51

Hvis man er lidt hurtig, sku man kunne komme med i beta'en her:

http://www.fileplanet.com/promotions/ddo_stormreach/eubeta/ddo_signup.aspx

Var selv med i en stress test for en måned eller 2 siden, og der er da sket
noget, kan jeg se efter bare 1 times spil. Ganske pænt rent grafisk, omend
det kræver sit at køre med fuld detalje. Gameplayet er noget anderledes end
f.eks. WOW, så trænger man til lidt variation så prøv det da - det er jo
gratis ;)

Mvh. Henrik

Fra : Devast8or

Dato : 02-02-06 18:06

"Henrik Nielsen" <prozac@SPAMmachinery.dk> wrote in message
> [...]
end
> f.eks. WOW, så trænger man til lidt variation så prøv det da - det er jo

Mange tak, er i kø til at downloade klienten nu.

Devast8or

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 02-02-06 21:28

Henrik Nielsen wrote:
> [...]
> grafisk, omend det kræver sit at køre med fuld detalje. Gameplayet er
> noget anderledes end f.eks. WOW, så trænger man til lidt variation så

Bullshit... så får jeg en e-mail om at nu er min kode parat, så jeg klikker
linket:

"This is a subscriber-only event"

Og så skal man have kreditkortet op af lommen... suk.

--
Jacob

Fra : Devast8or

Dato : 02-02-06 22:43

"Jacob Skaaning" <jskaaning@tiscali.invalid> wrote in message

> [...]
> linket:
>
> "This is a subscriber-only event"
>
> Og så skal man have kreditkortet op af lommen... suk.

Den fik jeg også. Men det var slet ikke til D&D, det til LOTR:BFME.....(I
min mail står der fint nok at det er til D&D).

Jeg fik heller ikke hentet klienten, den stod bare i kø i 4 timer.

Devast8or

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 03-02-06 06:47

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

> [...]
> min mail står der fint nok at det er til D&D).
>
> Jeg fik heller ikke hentet klienten, den stod bare i kø i 4 timer.

De har nu sendt en mail ud med det rigtige link, og jeg har fået min key.

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Devast8or

Dato : 03-02-06 17:49

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> wrote in message

> [...]
LOTR:BFME.....(I

> De har nu sendt en mail ud med det rigtige link, og jeg har fået min key.

Mange tak for oplysningen, jeg har også fået min nu.

Nu vil jeg så prøve at hive klienten ned igen, det gik helt galt sidst. Men
denne gang ser det meget rigtigt ud, jeg flytter da ihvertfald plads i køen
en gang imellem (endda den rigtige vej :)

Devast8or

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 03-02-06 16:20

> [...]
> linket:
>
> "This is a subscriber-only event"
>
> Og så skal man have kreditkortet op af lommen... suk.

Nej, det er såmen gratis at være subscriber. Ved godt man kan købe
abnnementer,
men det behøver man ikke til DDO beta. Det har jeg ihvertfald ikke gjort...

\henrik

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 03-02-06 16:31

Henrik Nielsen wrote:
> [...]
> abnnementer,
> men det behøver man ikke til DDO beta. Det har jeg ihvertfald ikke

Som Devast8or skrev, så har de åbentbart sendt nogle forkerte links ud - her
skulle man betale, jeg blev i hvert fald smidt tilbage til betalingssiden
selvom jeg loggede på min gratis konto derinde.

Og hvis ellers Tiscali havde lyst til at få deres mailserver til at virke,
kunne jeg se om jeg også har fået en ny mail med det rigtige link.

--
Jacob

Fra : RuneR

Dato : 06-02-06 17:28

> [...]
> end
> f.eks. WOW, så trænger man til lidt variation så prøv det da - det er jo

Nogen som har fået det til at virke ? Jeg har fint DL clienten og den har
også opdateret sig selv, og har en account via Codemaster men synes ikke
lige den vil logge ind ?
Er der meget downtime i denne beta ?

Mvh Rune

Fra : Lars

Dato : 06-02-06 18:49

RuneR skrev i en meddelelse
> [...]
> også opdateret sig selv, og har en account via Codemaster men synes ikke

Tror jeg sidder med samme problem:
Jeg kommer frem til login skærmbilledet, og indtaster mit username og pw,
hvorefter jeg får en box frem, der fortæller noget om "Login Server Error"

Jeg har to gange fået lov til at "logge ind", og skulle vælge den server jeg
ville spille på. Herefter fik jeg samme meddelse som ovenfor...doh...

Nogen som har en løsning?
På forhånd tak.

P.s. Jeg har aktiveret min beta konto osv...

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 06-02-06 19:07

"Lars" <Lars@REMOVETHISolsenfam.dk> wrote in message
> [...]
>
> Nogen som har en løsning?
> På forhånd tak.
>
> P.s. Jeg har aktiveret min beta konto osv...

Der er problemer med authentification serveren, desværre... Det har der
været i lange perioder siden igår eftermiddags. Serveren går lidt til og
fra. Desværre kan vi ikke kræve at få spilletid tilgode ;) Men det kan altså
stadig anbefales at prøve spillet. Det skal dog lige siges, at det ikke er
et powergamer-solo-grinder spil, hvilket vil skuffe nogle (som det med al
tydelighed fremgår af det officielle forum).

\henrik