Puff DK
Fra : Jossie Pedersen

Dato : 13-06-01 19:53

Hej, jeg søger et musiknummer som hedder:
Puff, hvor kan man finde drager som dig!!!

Håber at der er en eller anden som kan hjælpe mig !!!

Tak!!!

Dennis

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-06-01 19:59

Jossie Pedersen skrev:

>Hej, jeg søger et musiknummer som hedder:
> Puff, hvor kan man finde drager som dig!!!

Søger du tekst, noder, begge dele eller selve musik-filen?

Til orientering, så hedder den også "Puff the magic dragon".

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Jossie Pedersen

Dato : 13-06-01 19:58

Jeg mangler musik nummeret, men det skal være på dansk

Dennis

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-06-01 20:07

Jossie Pedersen skrev:

>Jeg mangler musik nummeret

Ja, det skrev du også før :)
Du mener nummeret som mp3-fil f.eks?

>men det skal være på dansk

Jeg kan ikke hjælpe dig.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : nikolaj borg

Dato : 13-06-01 20:17

"Jossie Pedersen" <jossie@jubiipost.dk> wrote in message
> Jeg mangler musik nummeret, men det skal være på dansk

Prøv med en søgning på www.bibliotek.dk - den er nok svært at finde på
Napster. Ved at søge på puff og drage fandt jeg tre stk., 1 CD og to LP'er.
Så er det bare med at bestille og vente. De er næppe udlånt allesammen.

/Nikolaj

Fra : Jens Laursen

Dato : 13-06-01 20:27

"nikolaj borg" <nsipkaoml@jborg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
LP'er.
> Så er det bare med at bestille og vente. De er næppe udlånt allesammen.

Hov hov, Puff er da en klassisk sang, jeg husker tydeligt da jeg var spejder
og vi sad om lejrbålet og en foreslog om vi ikke skulle synge en sang og
(beskåret af min kritiske sans)...

Puff er en dejlig sang og hører til på min top ti over fællessange - og så
bliver den ikke mindre god af at verdens sejeste helt Ford Fairlaine også
kan lide den

/Jens

Fra : nikolaj borg

Dato : 13-06-01 20:42

"Jens Laursen" <jflaursen@teliamail.dk> wrote in message
> Hov hov, Puff er da en klassisk sang, jeg husker tydeligt da jeg var
spejder
> og vi sad om lejrbålet og en foreslog om vi ikke skulle synge en sang og
> (beskåret af min kritiske sans)...

Det sagde jeg intet om. Jeg er ked af helt utilsigtet at have såret dig på
den måde, men det, jeg mente, var, at en LP fra 1967 (?) næppe er udlånt.
Den står formentlig godt gemt af vejen nede i et støvet arkiv.

> Puff er en dejlig sang og hører til på min top ti over fællessange - og så
> bliver den ikke mindre god af at verdens sejeste helt Ford Fairlaine også
> kan lide den

Har du ikke set "Meet the Parents"? Her får du jo en tydelig redegørelse for
sangens klare referencer (eller påståede klare referencer) til misbrug af
hash og deslige. Dette siger vel egentlig mere om Rock N Roll detektiven end
det siger om sangen

/Nikolaj