Tønderpigen har ingen ytringsfrihed
Fra : Bo Warming

Dato : 02-02-06 09:33

Nu vi er ved ytringsfrihed - Politiken ævler i overskrift "Nu taler
ofrene i sexsagen fra Tønder" (Poliriken 2.2.06)
Intet rummer artiklen om hvad den 11 årige og hendes søster har sagt.
Kun nrklshrt den lokale politimester at "Når børn er involveret som
vidner i sådan en sag, så tager det lang tid".

Altså som på dag 1 er børn klogere end voksne og forsvarer faderen og
forstår at STATEN ER BØRNENES FJENDE, her som så ofte ellers..Erotisk
berøring er ytringer og bør ikke censureres. Der er en kløft mellem
slimhindekontakt og knivstik/lemlestelsesselvmordsbomber som man må
elske, hvis man ikke stemmer DF.

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk>
> Hovedparten af den franske befolkning er en flok Dhimmier, det kom
> også
> meget bag på mig den gang jeg hørte, at France Soir var på linie med
> Jyllands-Posten.

"Slap af, Muhamed, vi er alle blevet karikeret, heroppe" siger
Sokrates på en himmelsk sky, backupped af laidback salig jødeMoses og
hinduShriva til en arrigt spruttende Muha, der sidder i sit ørkendress
, yderst på skyen og i ikke fatter vennernes humor.
Denne forside af France Soir. Paris-Ekstrabladet, fra onsdag er
aftrykt i fuld størrelse i Politiken idag torsdag så jeg løb straks
ned til Apu henne om hjørnet og købte hans restoplag og satte den
skønne farvelagte forsidevittighedstegning i stribevis på mit
plankeværk

Min hinduven a la Homer Simpson's Apu Nahasapeemapetilon smilede
overbærende og neutralt
"Man skal ikke åbne en butik, hvis man ikke er god til at smile" siger
et kinesisk ordsprog, og min Apu har mange muslimkunder.

Så tog jeg spaden og gravede lidt årgammel lort op i hjørnet af min
have - lugtløst som septiktank.
Det ku man også smøre på nogle Koraner og placere passende steder, for
at virkeliggøre hvad Tøger Seidenfaden med foragt i lederartiklen idag
kalder "integration ved hjælp af hån". Klæbrig brun tilsvining har
ikke pyromaniens asociale præg. Har det?

Når Sokrates på torvet i Athen drillede overklassesønnerne og var
fødselshjælper for, at de sprang ud fra rotte-dyr til at blive
europæiske mennesker, så var det ved _hånlig humor_ (der findes ikke
anden humor) . Som han nok havde lært af sin voldelige kone Xantippe,
der smed vandspande mod ham, men dog var et civiliseret fjendebillede
og en værdig modspiller (og gav ham børn)

Da han var havde lettet sit hjerte for konstruktive vitser, fik han
Athens muslimagtige sofister til at anlægge sag og han dømtes for IKKE
AT ANERKENDE STATTENS GUDER , og sagde i venners lag farvel til livet
med en skarntydecocktail, udbrændt og glad.

Læs Kåre Bluitgens ny Koran-modernisering, der er for oplysende til
at besmudse - lån den af mig og få dig her Politiken side til at sætte
på din bil eller din havelåge.
Koranen har hundreder af makabre og snu dødsmetoder til vantro. Ingen
af dem er så civiliseret som grækernes tvang til at drikke
skarntydesaft (hvorefter mentoren-nestoren sov stille ind). Koranen
svælger i rethaveriskhedens udspekulerede sataniske tortur-metoder -
evige smerter - som du stemmer for, hvis du ikke stemmer DF.