Scooter hos Thansen og 45 regler
Fra : Lonnie Petersen

Dato : 02-02-06 01:16

Hej med jer,
Jeg pønser på at købe en scooter der er på tilbud hos Thansen for
tiden, til 9999. Som 45 km/T.
Jeg ville høre om der er nogen der har erfaring med disse?
Den hedder Oliver City.
Mit formål er bare at komme rundt i herlev området og engang imellem
til hvidovre, og en tur til byen.

Andre spørgsmål:
Er der mange der kører på stien der følger langs Motorvej 3??
Så vidt jeg ved må en scooter 45 ikke kører på stier, men man må jo
lige spørge, syntes bare jeg har set den del. Man må jo lige spørge.

Er det udlideligt koldt at køre nu?

Må man køre to på den?
Jeg ved godt det er dumme spørgsmål, men jeg kan ikke finde noget på
nettet om specifikke regler. Så jeg vil da gerne vide om i har råd til
en nybegynder.

Og har nogle gode erfaringer med lås til skivebremsen m. alarm på?

Hilsen Lonnie

Fra : Mikkel Lund

Dato : 02-02-06 10:52

Lonnie Petersen wrote:
> [...]
> tiden, til 9999. Som 45 km/T.
> Jeg ville høre om der er nogen der har erfaring med disse?

Personligt er jeg ikke stor fan af kvaliteten.

> [...]
> Så vidt jeg ved må en scooter 45 ikke kører på stier, men man må jo
> lige spørge, syntes bare jeg har set den del. Man må jo lige spørge.

Du må ikke kører på stierne på en 45'er.

> Er det udlideligt koldt at køre nu?

Kommer an på hvormeget tøj man har på!

> Må man køre to på den?

Nej...

> [...]
> en nybegynder.
>
> Og har nogle gode erfaringer med lås til skivebremsen m. alarm på?

Ja, de løber tør for strøm! Og er for lette at fjerne.

> Hilsen Lonnie

Mikkel

Fra : John Bansted

Dato : 02-04-06 12:26

Lonnie Petersen <lonne@pc.dk> skrev:
> [...]
>
>Må man køre to på den?
>Jeg ved godt det er dumme
>spørgsmål, men jeg kan ikke finde noget på

har kun haft problemer med min
hele tiden problemer køb et kendt mærke
hilsen john hancock