Et råd ang. udskiftning af grafikkort?
Fra : Miks

Dato : 01-02-06 23:12

Hejsa,

Jeg har i dag et GeForce TI 4200 kørende på et Asus A7N8X-XE og en AMD
Barton 2600+ @ 2.1 GHZ. og 1GB RAM.
Hvilket kort bør jeg vælge? Det er vel begrænset hvor langt min CPU kan
følge med, så alle gode råd er velkomne...

Quake 4 kan jeg kun køre i ganske lav kvalitet og det er jo lidt irriterende
:)

/Miks

Fra : Miks

Dato : 02-02-06 14:18

"Miks" <no@way.se> wrote in message news:BmaEf.67$YS.26@news.get2net.dk...
> [...]
> Barton 2600+ @ 2.1 GHZ. og 1GB RAM.
> Hvilket kort bør jeg vælge? Det er vel begrænset hvor langt min CPU kan

Jeg har nu fået sporet mig ind på enten: MSI NX6600GT-VTD128 eller ASUS
N6600GT/TD,
I bedømmelserne på edbpriser.dk, står der noget om at ASUS'en ikke kan
overclockes i Windows MCE?
Lyder det ikke mystisk og er det derfor jeg bør vælge MSI'en ?

/Michael

Fra : Brian Lund

Dato : 03-02-06 12:54

> [...]
> følge med, så alle gode råd er velkomne...
>
> Quake 4 kan jeg kun køre i ganske lav kvalitet og det er jo lidt

Hvad som helst! 2,1 GHz er da helt godt...
Så det kommer jo an på dit budget, men pris/ydelse er Geforce 6600 GT
rigtigt godt, men det er jo så også det du har øjnene på ;)

Brian

Fra : Villy Jensen

Dato : 05-02-06 21:06

> [...]
> følge med, så alle gode råd er velkomne...
>
> Quake 4 kan jeg kun køre i ganske lav kvalitet og det er jo lidt

Jeg mener at GF6600GT AGP er betaleligt valg til at forlænge levetiden for
dit system. Se osse
http://groups.google.com/group/dk.edb.hardware.grafikkort/browse_frm/thread/fa39c0ee44f10f33/f09088b90e9221e1?lnk=st&q=6600+GT+p%C3%A5+en+Barton+2500%3F&rnum=1#f09088b90e9221e1

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy