søger 2 andet-trin, et manometer samt en v~
Fra : Helene

Dato : 01-02-06 22:11

Hejsa folkens! Jeg er en ung nyuddannet dykker, som vil til at
investere i 2 andet trin, et manometer samt en vest. Jeg er studerende
og derfor fattig, så prisen skal være god! Det behøver ikke
nødvendigvis at være serviceret, så længe det er billigt. Vesten
må dog helst ikke være for gammel.

Fra : Thomas Andersen

Dato : 02-02-06 11:05

Selv om du er ung studerende og fattig synes jeg ikke du skal gå på
kompromis med dit liv.... spis spaghetti i 3 måneder of få så serviceret
grejet så du ved at det er i orden !

--
mvh. Thomas N. Andersen
www.dykkerservice.dk

Fra : Helene

Dato : 02-02-06 13:01

Selvfølgelig går jeg ikke på kompromis med mit liv! Men ser du, jeg
har jo mine kontakter så jeg kan få serviceret udstyret
gratis....bare rolig:) jeg vil ikke dykke med udstyr der er ved at
falde fra hinanden.

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 02-02-06 15:11

> [...]
>har jo mine kontakter så jeg kan få serviceret udstyret
>gratis....bare rolig:) jeg vil ikke dykke med udstyr der er ved at

Hvis du kan få service gratis og stoler på det, så kan det meget vel betale
sig at købe brugt på DBA, folk ved ikke altid hvad tingene koster men der er
nogle gode handler hist og her.

mvh
Jonas

Fra : Helene

Dato : 02-02-06 21:46

ja jeg har prøved det lidt, men tak for råddet!