Købes: dobbeltsæt/flasker
Fra : Fredrik G

Dato : 01-02-06 18:34

Hey alle!

Jeg er på jagt efter et dobbeltsæt helst 2x12, men 2x10 kan også
gøre det. Det må meget gerne være 2 flasker uden noget(altså uden
ventil, standfod eller spændebånd), dog samme gevind og uden alt for
meget rust. Desuden behøver de ikke at være trykprøvede, Max pris:
Kr.700-1000, alt efter stand og tilbehør.
Afhentningsstedet skal dog helst være i københavnsområdet

Håber at høre fra jer!

Mvh.
Fredrik Grothe-Møller
gollerf@hotmail.com

Fra : Henning

Dato : 01-02-06 22:27

On Wed, 1 Feb 2006 21:29:31 +0100, "R.N" <sumsarnielsen@ishoejby.dk>
wrote:

>PRØV DEN BLÅ AVIS DETTE ER EN NYHEDSGRUPPE

Prøv samme sted - måske finder du et keyboard hvor caps lock ikke
sidder fast

--
Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Heine J Melgaard

Dato : 01-02-06 23:07

LOL

Heine Melgaard

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 02-02-06 08:49

Der står med tydelige bogstaver "Købes: dobbeltsæt/flasker" i subject.
Hvis du ikke gider at læse det, kan du jo bare springe det over.

klaphat...

Claus Grell Hansen

Fra : HKN

Dato : 03-02-06 22:06

"R.N" <sumsarnielsen@ishoejby.dk> wrote in message
> PRØV DEN BLÅ AVIS DETTE ER EN NYHEDSGRUPPE

Det er forlængst vedtaget at gruppen accepterer køb/salgsannoncer fra
private, uagtet fundatsen siger noget andet.

Mvh
Henrik

Fra : Bo Christensen

Dato : 02-02-06 11:24

> Jeg er på jagt efter et dobbeltsæt helst 2x12, men 2x10 kan også
Hejsa,
der er nogle på tysk ebay (ebay.de).
mvh bo

Fra : Fredrik G