Outlook virker pludselig ikke ??
Fra : Vincent

Dato : 01-02-06 16:52

Har Outlook 2000 installeret

Pludselig virker det ikke... når jeg starter det begynder den at hente mails
(siger 1 ud af 7 meddelelser hentes) men så kommer den med en Microsoft fejl
og programmet lukkes... ???

Nogen ideer om hvad det kan være og kan jeg evt. slette den via
kontrolpanelet og hente en ny et sted ??

Håber meget på hurtig hjælp

Pft

Vince

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-02-06 18:14

Vincent wrote:
> [...]
> Nogen ideer om hvad det kan være og kan jeg evt. slette den via
> kontrolpanelet og hente en ny et sted ??

Er det samme mail, den prøver at hente hver gang ?

Så vidt jeg kan se, så har du postet gennem Tdc ?

Prøv at checke din mail via http://mail.tdconline.dk/ - og slet den
pågældende mail den vej.

Det kan være, at det hjælper.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Vincent

Dato : 01-02-06 18:21

Kan ikke se hvilken mail det er der konflikter - den siger at der hentes 1
ud af 7 mails !!!

Jeg kan ikke benytte TDC mail da jeg bruger webspeed.mail

Måske jeg bare skal oprette en ny mailadresse via TDC mail ???

Hvad mener du ??

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-02-06 22:21

"Vincent" <vincentgroes@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan ikke benytte TDC mail da jeg bruger webspeed.mail
>
> Måske jeg bare skal oprette en ny mailadresse via TDC mail ???

Er det ikke tdc som udbyder webspeed??
http://webmail.kabeltv.dk/
Der skal du logge ind, så du kan komme ind til din postkasse hos webspeed
(tdc ).
Der kan du læse din post og så evt. slette den mail, som muligvis giver
problemet og blokerer.

Kurt