Zang: Chokmah. (fortsat ot)
Fra : Anders And

Dato : 01-02-06 02:02

Beklager, men jeg kunne ikke få den follow-up ting at virke. Hvis du
gerne vil kommentere mit indlæg her, var det måske en idé, om du bare
postede teksten i off-topic eller snik. Men ellers:

Ja, det er mig, "Peter S. Winding", som postede i DSS i sin tid.

PSW:

Chokmah:

> yeps den er skide go og Jesper gør det godt - men det har han nu i
> grunden altid gjort sad lige og så hærværk fra 77 tror jeg også med
> Ole Ernst - hvor Jesper spiller som ganske ung og det gør han fint -

Jeg har læst Tom Kristensens bog, så jeg kender historien, men har
aldrig fået set filmen. Der er ellers flere gode fra den periode.

> en skam de der oprindeligt havde lavet den havde valgt at ligge den
> som en dvd9 - fanme om jeg begriber det - de medier koster en formue -
> tar en krig at hente og man kan afligevel ikke se forskel på en tv
> skærm på en film på under 2 timer ...

Det giver jeg dig helt ret i. Jeg opdagede selv kopien, du taler om,
men gad simpelthen ikke hente den pga. størrelsen. Og det er jo ikke
bare de her 9 gb, men den dobbelte plads, man skal bruge, når den nu
også skal pakkes ud. Så meget plads har jeg sjældent på mine diske.

Kan du i øvrigt fortælle mig, hvem der ligesom har valgt, det er DVD'er
og ikke dixv/xvid, der postes i DBF? Det er da fint nok, specielt hvis
man virkelig gerne vil eje en film, eller tage den med ud til nogle
venner, men sidder man bare derhjemme, er det okay for mig bare at have
en film i komprimeret udgave. Jeg kører desuden signalet over i mit TV,
så jeg stiller ikke selv de store krav til, hvordan noget kan lagres.

> nå jeg tror den lå som en iso fil (dvd9 en ) men jeg fik den så pakket
> ud med iso buster også rippede den med dvd shrink 3.2 som jeg stort
> set altid gør - med mindre crypteringen er for heawy - så bruger jeg
> DvdFab - der simpelthend går igenem alt og når den først er gået
> igenem og ligger dekrypteret på hd så er den nem at gå til med shrink

Jeg har ikke selv brugt så megen tid på det her, også fordi min HD-plads
altid er katastrofal lille, men dog nok til at vide, hvad du taler om.

Hvis du ellers vil se en rigtig god film, så prøv at få fat i 21 Grams
med blandt andre Sean Penn, Benicio Del Toro og Naomi Watts. Men måske
du allerede har set den. Sjældent har jeg ihf. selv været så begejstret.
Der er et link til den nedenfor, og ellers kan du finde nogle covers på
Laserdisken.dk, hvis du søger på titlen.

Bedste hilsener, som du altid skrev dengang
PSW

--
http://www.imdb.com/title/tt0315733/