Thin Lizzy på Train
Fra : Ukendt

Dato : 01-02-06 13:55

Så er der noget at se frem til for "gamle" 70'er-rockere:
http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3530102/

/Alex

Fra : Søren Nielsen

Dato : 01-02-06 19:23

Alex Linaa wrote:
> Så er der noget at se frem til for "gamle" 70'er-rockere:
> http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3530102/
>
> /Alex

Det lyder bestemt ikke dårligt! Og Back In Black på fredag trækker nu også
lidt...

Søren

Fra : Ove Thomsen

Dato : 02-02-06 09:02

Jeg må nu ærligt indrømme at Thin Lizzy uden Phil Lynnott lyder som en
umulighed. Så dem for mange år siden i Vejlby Risskov Hallen og han VAR
Thin Lizzy, de andre var bare med, forrygende musikere men alligevel.....

Fra : Kim Vestergaard

Dato : 31-01-06 09:26

"Ove Thomsen" <Ovemunk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg må nu ærligt indrømme at Thin Lizzy uden Phil Lynnott lyder som en
> umulighed. Så dem for mange år siden i Vejlby Risskov Hallen og han VAR
> Thin Lizzy, de andre var bare med, forrygende musikere men alligevel.....

Ove, jeg havde det på helt samme vis. Indtil at jeg 2 gange så dem live i
KBH.

Du vil blive positivt overrasket. De spiller tight og bare det at se disse
legender er fantastisk.

Thin Lizzy's musik lever i høj grad.

Fra : Ove Thomsen

Dato : 02-02-06 09:59

> [...]
> live i KBH.
>
> Du vil blive positivt overrasket. De spiller tight og bare det at se

Jamen det lyder da godt jeg var vild med dem i gamle dage og det er
dejligt at musikken lever videre. Det forekommer mig faktisk at den gamle
70'er rock er mere populær i dag end nogensinde både Deep Purple og Uriah
Heep spiller jo utrætteligt videre og Black Sabbath med af og til (i Ozzy's
mere lyse øjeblikke). Jeg er vokset op med den musik så det glæder mig at
den stadig er så livskraftig.

Fra : Kim Vestergaard

Dato : 02-02-06 23:32

> [...]
> Ozzy's
> mere lyse øjeblikke). Jeg er vokset op med den musik så det glæder mig at

Ove skulle du få tid og lyst, så kig forbi www.rocknation.dk
Her holdes musikken fra den periode i live.

Hilsen Kim

Fra : Drummer34

Dato : 03-02-06 07:59

"Kim Vestergaard" <kvn62@mail.dk> wrote in news:43e2886f$0$2432
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Ove skulle du f† tid og lyst, s† kig forbi www.rocknation.dk
> Her holdes musikken fra den periode i live.
>
> Hilsen Kim

Det vil jeg, stol på det Det ser dog ud til at de går noget længere
frem end jeg er med. Jeg "stod af" efter Priest og Maiden, Megadeath og
hvad de nu hedder for slet ikke at tale om Metallica siger mig INTET. Jeg
kan godt høre at Lars er en god trommeslager, det er jeg selv altså ikke
god men trommeslager men musikken siger mig intet.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 04-02-06 00:41

Drummer34 wrote:

> [...]
> siger mig INTET. Jeg kan godt høre at Lars er en god trommeslager,
> det er jeg selv altså ikke god men trommeslager men musikken siger

Hva?! Maiden lever sgu da endnu :)

Søren