Løs sengehest til boxmadras seng
Fra : Ukendt

Dato : 01-02-06 10:35

Hej,

Nogen som ved, om man kan købe en løs sengehest til en boxmadras på meder,
og i såfald hvor denne sengehest kan købes ?

Vi har nemlig en boxmadras på meder til vores 3-årige barn, men vi kunne
godt bruge en sengehest, så han ikke kan falde ud.

/ Muster

Fra : Holst

Dato : 01-02-06 11:28

Muster wrote:

> [...]
>
> Vi har nemlig en boxmadras på meder til vores 3-årige barn, men vi kunne
> godt bruge en sengehest, så han ikke kan falde ud.

Jeg har aldrig set det. En boxmadras med meder er jo ikke ligefrem
beregnet på montering af en sengehest, men din lokale tømrer kan sikkert
lave noget til dig.

En boxmadras med meder er jo heller ikke ligefrem det normale valg af
seng til en 3-årig. Hiv meder af, så falder han ikke så langt.

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-06 12:22

> Jeg har aldrig set det. En boxmadras med meder er jo ikke ligefrem
> beregnet på montering af en sengehest, men din lokale tømrer kan sikkert
> lave noget til dig.

Hmm... det var ikke ligefrem et svar, som kan bruges, du kom med der !

Ja, jeg kan daselv lave en sengehest fritstående eller jeg kan tage meder
af, men jeg har faktisk hørt, at man kan købe disse løse sengeheste, så
derfor ville jeg måske gerne købe frem for at lave selv.

Så hvor kan man købe disse løse sengeheste??

/Muster

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-06 16:59

Jeg har nu fundet frem til en butik, som har en løs sengehest, så bare se
bort fra mine indlæg.

/Muster

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 01-02-06 22:08

"Muster" <zz> skrev i en meddelelse news:43e0da95$0$2405$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Jeg har nu fundet frem til en butik, som har en løs sengehest, så bare se bort fra mine indlæg.

Ak ak - når du bruger energi på et sende ovenstående,
hvorfor skriver du så ikke, hvor du har fundet en
løsning - på den måde kan andre jo få glæde af din
nye viden....

/Jakob