Depeche Mode set-liste?
Fra : Ukendt

Dato : 01-02-06 01:10

Nogen der ved hvilke numre de spiller på den kommende tour? (jeg ved ik
engang om den er gået i gang endnu).

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-06 01:12

Pedro wrote:
> Nogen der ved hvilke numre de spiller på den kommende tour? (jeg ved
> ik engang om den er gået i gang endnu).

Sorry... jeg fandt den selv:

Intro
A Pain That I'm Used To
John The Revelator
A Question Of Time
Policy Of Truth
Precious
Walking In My Shoes
Suffer Well
Damaged People / Macro
Home (Piano-Version)
I Want It All
The Sinner In Me
I Feel You
Behind The Wheel
World In My Eyes
Personal Jesus
Enjoy The Silence

Somebody / A Question Of Lust
Just Can't Get Enough
Everything Counts

Never Let Me Down Again
Goodnight Lovers

Fra : zcully

Dato : 01-02-06 21:11

"Pedro" <-> wrote in message
> Nogen der ved hvilke numre de spiller på den kommende tour? (jeg ved ik
> engang om den er gået i gang endnu).

Den setliste du skriver om er til dels rigtig. Ifølge deres hjemmeside
skifter de mellem 3 setlister. De ser dog næsten identiske ud med et par
udskiftninger.
Prøv at se her:
http://www.depechemode.com/tour/setlist.html

/Zcully

Fra : Peter Juhl

Dato : 01-02-06 21:27

zcully wrote:

> Den setliste du skriver om er til dels rigtig. Ifølge deres hjemmeside
> skifter de mellem 3 setlister. De ser dog næsten identiske ud med et
> [...]

Shake The Disease har også været spillet hér på det sidste, istedet for
Somebody/A Question Of Lust. Ellers holder den setlist der er på siden
(Desværre... jeg synes Stripped mangler).

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-06 21:55

Peter Juhl wrote:
> Shake The Disease har også været spillet hér på det sidste, istedet
> for Somebody/A Question Of Lust. Ellers holder den setlist der er på
> siden (Desværre... jeg synes Stripped mangler).

Jeg synes der mangler alle de gode gamle... nå never mind. Jeg skal
alligevel ikke afsted.

Fra : Holst

Dato : 01-02-06 22:22

Peter Juhl wrote:

> Shake The Disease har også været spillet hér på det sidste, istedet for
> Somebody/A Question Of Lust. Ellers holder den setlist der er på siden
> (Desværre... jeg synes Stripped mangler).

Der vil jo altid mangle noget. Black Celebration vil også have været dejlig.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 02-02-06 14:33

Holst wrote:

> Der vil jo altid mangle noget. Black Celebration vil også have
> været dejlig.

Den spillede de sidst de var her mener jeg...
Glæder mig til Just Can't get enough specielt Personal Jesus, den fyrer sku
altid op under publikum.!!

--
Vh. Henrik Sørensen