PGO hot, Hjælp søges...
Fra : Pia og Steen Sørense~

Dato : 31-01-06 22:01

Hej i gruppen.

Min svoger's PGO opfører sig underligt, den vil ikke tage gas, den går
nærmest i tomgang ( lidt hurtigere end tomgang ) selv om man gasser helt op,
lige med et tager den omdrejninger og kører som en drøm, men kun 10 - 15
meter, for der efter at slå en s... og gå ned i omdrejninger og det hele
gentager sig igen og igen og sådan bliver den ved... sååå nogle gode
ide'er... har tidligere skrevet om denne PGO, men har ikke fået den til at
virke endnu... sååå hjælp, så han kan komme ud og kører igen...

Mvh
Steen

begin 666 icon_mad.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,-`/_J`$5%10```/_.`/_)`/^T`/Z=`/_^D__]$_______
MQ___Z__E`````````````"'Y! $```T`+ `````/``\```1;L$D9:IVXU:7.
M&1<6< @"G(,13$$GG+"0KMIAOB<.:HH)_P""*F #"'#&%Z%0.<2>06; !X0M
G*X/8\0A@"%>!K"!!)@L(.\U@L&W/6&N"7/X6!0KXPC##LM F$0`[
`
end

Fra : Hagar

Dato : 31-01-06 22:27

"Pia og Steen Sørensen" <seis@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ide'er... har tidligere skrevet om denne PGO, men har ikke fået den til at
> virke endnu... sååå hjælp, så han kan komme ud og kører igen...

Hvilket tændrør sidder der i, og hvilket varmetal står der på ?

Hagar

Fra : René

Dato : 21-03-06 21:04

rens karburatorn evt???