Zalman på et 6600 GT?
Fra : Paminu

Dato : 31-01-06 19:43

Jeg har pt monteret en passiv Zalman køler på mit ti4200 kort (det der med
køleribber på begge sider af kortet). Kan jeg bare tage denne køler og smide
over på et 6600 GT kort?

Fra : Martin

Dato : 01-02-06 00:39

"Paminu" <sdf@asd.com> wrote in message
> Jeg har pt monteret en passiv Zalman køler på mit ti4200 kort (det der med
> køleribber på begge sider af kortet). Kan jeg bare tage denne køler og
> smide over på et 6600 GT kort?

Nej
Mvh Martin

Fra : Paminu

Dato : 01-02-06 12:19

"Martin" <nomail@orangenet.dk> skrev i en meddelelse

> "Paminu" <sdf@asd.com> wrote in message
>
> Nej
> Mvh Martin

Man kan ikke passivt køle 6600GT?

Fra : Morten Bowman

Dato : 01-02-06 13:27

On Wed, 1 Feb 2006 12:19:00 +0100, "Paminu" <sdf@asd.com> wrote:

>"Martin" <nomail@orangenet.dk> skrev i en meddelelse

>Man kan ikke passivt køle 6600GT?

Jeg vil anbefale VF700-Cu
Den gør arbejdet perfekt

Fra : Paminu

Dato : 01-02-06 13:29

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg vil anbefale VF700-Cu
> Den gør arbejdet perfekt

Det er vist den jeg allerede har på mit Ti4200 kort mener jeg.

Fra : Martin

Dato : 01-02-06 21:43

Jeg vil anbefale VF700-Cu
Den gør arbejdet perfekt

> Det er vist den jeg allerede har på mit Ti4200 kort mener jeg.

Nej - det er det nok ikke... Tjek zalman.com
Mvh Martin

Fra : Villy Jensen

Dato : 02-02-06 15:46

> Jeg har pt monteret en passiv Zalman køler på mit ti4200 kort (det der med
> køleribber på begge sider af kortet). Kan jeg bare tage denne køler og
> smide over på et 6600 GT kort?

Nej, det skal du ikke helt regne med...:
GPU'en kan være drejet 45°, så fastspændingen ikke passer
Der sidder en anden køleprofil i vejen på et 6600 GT-kort
6600 GT afgiver muligvis meget mere varme end 4200, da 6600 GT-kort er
forsynt med stik til direkte strømforsyning

Så du må ind og kikke på aktuelle kølerleverandørs postivliste, om dit 6600
GT-kort er understøttet, inden du anskaffer GPU-køler

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy