Norton 2002
Fra : Ricko.

Dato : 31-01-06 17:15

hej i gruppen, har i dag haft besøg af en ven hvor faderen lige er gået bort
, der fandt han en norton antivirus 2002 som slet ikke var pakket ud endnu
fra kassen, så han spurgte mig om den ville virke endnu , der må jeg godtnok
mælde pas , er der nogen der ved noget om det , personligt tror jeg ikke det
vil virke på xp .men spørg mig ikke hvorfor jeg tror det . bare en ide .

--
Ricko.
ricko@livsnyter.com

Fra : gil

Dato : 31-01-06 18:12

Ricko. skrev:
> [...]
> vil virke på xp .men spørg mig ikke hvorfor jeg tror det . bare en ide .

Viker upåklagelig, ikke 'befængt' med så meget udenoms diller daller

--
gil

Fra : TDH

Dato : 31-01-06 19:16

Helt enig, den vil fungere fint og har den ikke været brugt endnu bør
den også kunne opdateres i det år der følger med. Vær opmærksom på at få
hentet alle opdateringer, der er jo sket lidt af hvert siden.

Hvis jeg nogensinde skulle vælge Norton igen (sker nok aldrig så er
2002 at foretrække frem for de langt tungere efterfølgere, som er fyldt
med unødig skrammel der bare sløver.

Så go for it!

Fra : Ricko.

Dato : 01-02-06 05:28

"TDH" <nospam@faelles.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis jeg nogensinde skulle vælge Norton igen (sker nok aldrig så er
> 2002 at foretrække frem for de langt tungere efterfølgere, som er fyldt

Meget fint det vil jeg lade gå videre