Erhvervsdykker kursus
Fra : Flemming Schou

Dato : 31-01-06 16:23

Hej alle gode sportsdykkere..

Nu kan alle der har drømmen om at blive erhvervsdykker få et godt
fagligt,kursus i Jylland.

Der er lige pt. hårdt brug for gode faglige erhvervsdykkere i
branchen.

Se meget mere på denne website.. www.safeair.dk

De bedste hilsner fra Knebel...Fl. Schou

Fra : Søren Arnvig

Dato : 31-01-06 17:46

"Flemming Schou" <erhvervsdykker@mail.dk> wrote in message
> [...]
> branchen.
>
> Se meget mere på denne website.. www,safeair,dk
>
> De bedste hilsner fra Knebel...Fl. Schou

Du bedes holde dine reklamer ude af dette forum.

se evt http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.dykning

<Citat>
Formålet med gruppen er diskussion af dykkerrelaterede emner,
så som:

- Diverse dykkertekniker
- Dykkerudstyr
- Sikkerhed ved dykning
- Kontakt til nye buddy's
- Gode dykkerlocations
- Udveksling af oplevelser i forbindelse med dykning
- Annoncering af dykkerbegivenheder

Gruppen er ikke beregnet til kommercielt køb og salg af
dykkerudstyr. Vi henviser til dk.loppemarked
</citat>

Søren Arnvig

Fra : Heine J Melgaard

Dato : 31-01-06 20:33

Spis lige brød til
Der bliver reklameret rigeligt med brugt udstyr i denne gruppe.
Så hvorfor ikke et erhvervskursus? Ja, jeg spør´bare...

Mvh Heine Melgaard

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 01-02-06 02:17

"Heine J Melgaard" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Spis lige brød til
> Der bliver reklameret rigeligt med brugt udstyr i denne gruppe.
> Så hvorfor ikke et erhvervskursus? Ja, jeg spør´bare...

TROLL! :)

Fra : Thomas Andersen

Dato : 02-02-06 11:49

Hvis man tager sig tiden til at kigge på hjemmesiden vil man se at Flemming
Schou var en af de ledende dykkere på Fu Shan Hai opgaven... og at han
ovenikøbet holder foredrag om det... måske det var noget at høre om for
nogen mennesker ? ;P

--
mvh. Thomas N. Andersen
www.dykkerservice.dk

Fra : Frank Andersen

Dato : 04-02-06 10:02

Flemming har netop afholdt et foredrag i vores klub, og det er virkelig
anbefalingsværdigt !!!

Frank Andersen
Sportsdykkerklubben Cimbrerne, Hadsund