Mettalica - DVD Audio format...
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 13-06-01 19:24

Hej,

Jeg har lige købt Mettalica`s Black Album i DVD Audio. Og det kan anbefaldes
at man får fingerende i den!!

Hold da helt op for en lyd og der er også et DD 5.1 lydspor på og det er kun
det jeg har hørt indtil nu...

Jeg ville bare lige dele mine glæder med jer! :)

Jesper

Fra : Martin

Dato : 13-06-01 20:40

Er det eneste nye ved den lyden?

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 14-06-01 21:40

Ja - det er derfor jetg har købt den.. For lydens skyld! :)

Jesper

Fra : Mads Breddam

Dato : 14-06-01 18:37

> Jeg har lige købt Mettalica`s Black Album i DVD Audio. Og det kan
anbefaldes
> at man får fingerende i den!!

Og hvor henne får man fat på en sådan plade??

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Smilet er den korteste distance mellem to mennesker". Victor Borge.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 14-06-01 21:40

Du kan købe den i HiFi Klubben... De har dem sikkert ikke på lager, men kan
bestilles.

Siden om DVD Audio er her http://www.dvdaudiopreview.com/splash.html

Jeg har fremskaffet en DVD Audio afspiller idag og jeg har lige lyttet på
pladen + den gamle version (cd).. Jeg er L A M S L Å E T!!!!
Det er simpelhen for vildt.. Jeg kan ikke forklar det godt nok.... :( Den
gamle version lyder ufattlig mat iforhold til DVD Audio versionen og det var
kun i stereo versionen på pladen jeg samligner med. Skifter jeg og på
surround moder sker der virklig ting og sager! :) At der er tekster og andet
info på pladen er jo bare et ekstra +. Prisen er dog stadig lige grov nok...
Men, det er for vildt!!!! :)

Med MANGE glade musik hilsner....

Jesper