The Sims2 Night Life
Fra : Jensen

Dato : 31-01-06 10:19

Hej.

Jeg har et kæmpe problem med Night Life. Efter jeg har haft lavet en
diskfragmentering, forsvandt alle de ting jeg i tidens løb har lagt ind i
spillet.
Der var ikke andet at gøre end at starte forfra med at lægge mine ting ind
igen i Downloads mappen. (Har heldigvis alt hvad jeg har hentet fra nettet i
en anden mappe) Men nej, det hjalp ikke, der kom slet ikke nogen ting ind i
spillet. Jeg lagde så fil for fil ind i Downloads mappen, men nogen gange
kunne jeg slet ikke starte nogen familier op, det er som om at spillet bare
står og køre i samme rille. Timeglasset arbejder på liv løs og musikken køre
normalt, men der sker ikke noget.
Det er orginale spil og jeg har hentet diverse patch på The Sims hjemmeside.
Er der nogen der kan hjælpe mig?

May