Nyt mobbeoffer.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 31-01-06 10:00

Det er ikke kun PSA-biler der brænder:

http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,769113,00.html

Jeg synes efterhånden ikke, at den ene har noget at lade den anden
høre for.

Det skulle vel aldrig være så simpelt, at nyere biler er så proppede
med elektronik, at det er ved at være for svært at styre det?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kim Kristensen

Dato : 31-01-06 10:25

> [...]
>
> Det skulle vel aldrig være så simpelt, at nyere biler er så proppede
> med elektronik, at det er ved at være for svært at styre det?

Det blad har før skrevet om en varm Volvo, men som det fremgår af den
aldrende liste kan det jo ramme andre.

http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,321044,00.html

Der røg jo også et par Ford'er i US.

"Ford hadde de fleste sikkerhetsrelaterte tilbakekallingene i USA i fjor. 6
millioner, men to tredeler av dem hang sammen med en og samme feil:
kortslutning i en fartsholder-kontroll som medførte brannrisk. 1.200 biler
brant faktisk opp."

http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=28135&tid=10

Med venlig hilsen Kim

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 31-01-06 10:29

> Det er ikke kun PSA-biler der brænder:
>
> http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,769113,00.html
>
> Jeg synes efterhånden ikke, at den ene har noget at lade den anden
> høre for.

Næh det nærmer sig
Den 850'er der nævnes har da i hvert fald en alternativ form for sædevarme.

> Det skulle vel aldrig være så simpelt, at nyere biler er så proppede
> med elektronik, at det er ved at være for svært at styre det?

Det lyder som en fornuftig forklaring. Og så er de sværere at skrue på (:-
Lad os ikke håbe det ender med sprinklersystemer i loftet

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 31-01-06 17:26

Du burde være gammel nok i gårde herinde til at vide at det kun er sjovt at
mobbe frankofiler...;-/

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Møller

Dato : 31-01-06 17:54

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote in message
> Du burde være gammel nok >

Du glemmer at tage højde for alzheimer

Møller

Fra : Torben Scheel

Dato : 31-01-06 19:40

Andreas M. Hansen wrote:
> Du burde være gammel nok i gårde herinde til at vide at det kun er sjovt
> at mobbe frankofiler...;-/

Næhov! Jeg har betalt rigeligt for at være mobbeberettiget i min Rover!

--
vh
Torben - Rover 620ti