Driftsikker familiebil med god plads
Fra : Chris

Dato : 30-01-06 20:29

Hej,

Jeg skal inden længe have fat i en ny bil da min gode gamle Corolla er slidt
op (og det kniber også med pladsen efterhånden). Har i nogle gode forslag
til en rummelig og frem for alt, driftsikker familiebil - meget gerne en
st.car

Da jeg kun har tre års anciennitet hos GF forsikring står jeg og vakler lidt
imellem biler i to prisklasser. Den ene prisklasse hedder max. 40.000 kr
(her regner jeg så med at spare kasko forsikringen) og et muligt valg kunne
være en Toyota Corolla st. car fra midt 90'erne.

Den anden prisklasse hedder max. 110.000 kr (her skal jeg selvfølgeligt have
kasko), et muligt valg kunne være en Toyota Avensis st.car fra slutningen af
90'erne og med ca. 100.000 km på klokken.

Har i andre forslag til egnede biler i de to prisklasser - som i kan se har
jeg en stor forkærlighed for Toyota da jeg ved at det er kvalitet, men jeg
er også åben for andre driftsikre/pålidelige bilmærker.

På forhånd tak, mvh
Chris