Rabat på ny Fabia?
Fra : JS

Dato : 31-01-06 05:19

Er der noget at hente på nykøb af Fabia 1,4 TDI eller er nedslag i pris så
godt som umuligt i småbilssegmentet?
Hvad er jeres erfaringer?

Fra : Preben Andersen

Dato : 31-01-06 06:17

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der noget at hente på nykøb af Fabia 1,4 TDI eller er nedslag i
> pris så godt som umuligt i småbilssegmentet?
> Hvad er jeres erfaringer?

I ren handel skulle det være muligt. Måske kr. 5000-8000.

mvh
Preben

Fra : Per Krabbe

Dato : 31-01-06 07:28

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der noget at hente på nykøb af Fabia 1,4 TDI eller er nedslag i pris så
> godt som umuligt i småbilssegmentet?
> Hvad er jeres erfaringer?

Eftersom du har vænnet dig til prisen - så få noget udstyr ekstra - de 10000
du kan få har du hurtigt glemt - udstyret glæder du dig over hele
ejerperioden.

Fra : JS

Dato : 31-01-06 12:13

Per Krabbe wrote:
> [...]
>
> Eftersom du har vænnet dig til prisen - så få noget udstyr ekstra -
> de 10000 du kan få har du hurtigt glemt - udstyret glæder du dig over

Har du erfaring med at forhandle ekstragrej på en Fabia? Eller er der andre
der har? Hvor meget er der at hente?

Fra : CGH

Dato : 31-01-06 13:47

"JS" <js_539@hotmail.com> wrote in message

> Har du erfaring med at forhandle ekstragrej på en Fabia? Eller er der
> andre der har? Hvor meget er der at hente?

Kiggede på en Fabia Combi 1.4 (75hk) benziner og da jeg spurgte til rabat,
blev jeg tilbudt vinterdæk, metallak, diverse måtter og sandsynligvis
levering (hvis jeg havde presset lidt, de lød til at være fleksible). Der
var ikke lige mulighed for kontantrabat.

Fra : Onix

Dato : 01-02-06 16:05

Jeg fik 8 k kontant rabat uden at åbne munden.........så det ka ladesig
gøre.....

Fra : mohr

Dato : 01-02-06 16:29

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der noget at hente på nykøb af Fabia 1,4 TDI eller er nedslag i pris så

Fik i 2004 ca. kr. 11.000,- på en Fabia Combi 1.9 TDI i ren handel.

/Morten