Hvad synger Shu Bi Dua i Dentures In The A~
Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 31-01-06 00:06

Hej

Hvad synger Shu Bi Dua i nummeret "Dentures In The Air"
næst sidste vers.

Teksten er hverken med på LP'en "Da Mor Var Dreng" eller i deres
tekster på www.shubidua.nu

Der er næst sidste vers

But as we sing
a Gladys Night will always follow Doris Day
there will always be a rock 'n' rollstar
with or without a ???

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : Lapzig

Dato : 31-01-06 07:02

"Poul Erik Lindaa" <lindaa@mail.cykeldk> wrote in message
> [...]
>
> But as we sing
> a Gladys Night will always follow Doris Day
> there will always be a rock 'n' rollstar

Jeg fandt den store sangbog, og i den står der "with or without a bra"

Fra : Karina

Dato : 31-01-06 15:31

> Teksten er hverken med på LP'en "Da Mor Var Dreng" eller i deres
> tekster på www.shubidua.nu

Hov, hov.. jeg vil godt protestere... Den er da lige her:

http://www.shubidua.nu/engelsk/tekster/dentures.html

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.freestyledesign.dk - my webdesign company

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 31-01-06 19:24

On Tue, 31 Jan 2006 15:31:25 +0100, "Karina" <khjorth@FJERNoncable.dk>
wrote:

>Hov, hov.. jeg vil godt protestere... Den er da lige her:
>
>http://www.shubidua.nu/engelsk/tekster/dentures.html
>
>Mvh
>Karina

Mange tak til jer begge.

Ps. Karina.
Der er en fejl omkring Shu Bi Dua's Værste.
Linket siger http://www.shubidua.nu/engelsk/eværste.html . Det skal
være http://www.shubidua.nu/engelsk/evaerste.html

æ -> ae

Fra : Karina

Dato : 01-02-06 00:18

> Der er en fejl omkring Shu Bi Dua's Værste.
> Linket siger http://www.shubidua.nu/engelsk/eværste.html . Det skal
> være http://www.shubidua.nu/engelsk/evaerste.html
>
> æ -> ae

Du har jo helt ret... Jeg lavede for et stykke tid siden en "søg og erstat"
på ae, oe og aa, fordi tekstdatabasen oprindeligt er taget fra den gamle
engelske udgave af siden. Det er rettet nu

Karina