Bagplade/Harness
Fra : thomas berg

Dato : 30-01-06 23:55

Hej er der nogle som har erfaringer med eller kender til Dive Rite
Transplate harnes og bagplade, ville jeg meget gerne høre om jeres vurdering
af dette sæt, og evt også om Trans Pac`en(soft bagplade med harness).

mvh Thomas Berg

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-06 08:28

hvis du vil ud og købe nyt, så kunne dette måske have din interesse
http://www.godive.net/

\michael

Fra : Thomas VJ

Dato : 31-01-06 11:21

"thomas berg" <th@bredalsparken.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Transplate harnes og bagplade, ville jeg meget gerne høre om jeres
> vurdering af dette sæt, og evt også om Trans Pac`en(soft bagplade med

Dive Rite's BC'ere er efter min (biased) mening, blandt det ypperste man kan
finde.
Om du skal vælge TransPac eller TransPlate er mest et spørgsmål om
temperament og hvad du skal bruge den til.

Hvis du bor i nærheden af København er du velkommen til at komme forbi og se
kvaliteten af dem.

--
mvh, Thomas VJ
www.dykkerteori.dk/dr/

Fra : AK

Dato : 31-01-06 12:48

min buddy har haft mange dyk i sin Transplate og er meget glad for den,
især efter han har skiftet webbingen ud til noget der ikke ligner et
cirkustelt

Transplate er en fin ting, men efter min mening er der alt for meget
hokus pokus ved den, 1000 d-ringe og hurtigspænder er ikke nødvendige
lige gyldigt hvor meget udstyr man har med ned.

bare min mening

Anders Knudsen

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 31-01-06 16:17

thomas berg skrev i Message-ID:
> [...]

> af dette sæt, og evt også om Trans Pac`en(soft bagplade med harness).

Jeg har haft både TransPac I og II.

Bagplade med harness er bedre.
<http://www.dir-dk.org/udstyr/dobbelt.html#bagplade>

--