Hvor går grænsen ?
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 30-01-06 22:50

I Frederiksberg Svømmehal er der opslag på at sexuelle handlinger anmeldes
til politiet.

Det der nok er blevet klaget om er at flere sidder med hænderne foran penis
om en-eller to fingre leger med penis så den bliver errigeret og derved får
udløsning.

Jeg har selv set det at en fyrs var smurt ind i sæd og at en fyrs pludselig
sprang ud af hænderne på ham og sprøjtede løs.

Hvis det er det der bliver anmeldt til politiet ?

Hvorfor får den svømmehal ikke en relaks rum, hvor der ved opslag er tilladt
småting som ovenfor beskrevet, jeg forstår ikke at nogen kan blive fornærmet
over det, selv rører det mig ikke at se på

vh Ole

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-01-06 22:58

"Ole Rasmussen" <ole@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor får den svømmehal ikke en relaks rum, hvor der ved opslag er
> tilladt småting som ovenfor beskrevet, jeg forstår ikke at nogen kan
> blive fornærmet over det, selv rører det mig ikke at se på

Gu' rører det dig. Bare det at skrive om det gav dig næse i bukserne, ikke?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)

Fra : ThomasB

Dato : 30-01-06 23:13

> [...]
> tilladt småting som ovenfor beskrevet, jeg forstår ikke at nogen kan blive
> fornærmet over det, selv rører det mig ikke at se på `

Nej, men det generer mig.
Jeg kommer i svømmehallen for at svømme, ikke for at se mænd sidde og spille
den af på hinanden.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-01-06 00:05

On Mon, 30 Jan 2006 23:13:13 +0100, "ThomasB"
<usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote:

>Nej, men det generer mig.
>Jeg kommer i svømmehallen for at svømme, ikke for at se mænd sidde og spille
>den af på hinanden.

nej det lyder da også fælt ... indrømmet det har jeg aldrig set nede
på westerbro svømme hal og motions center

--
MvH
Bo M Mogensen

Well well well John Lennon ca 1970

Fra : ThomasB

Dato : 31-01-06 00:09

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse

> nej det lyder da også fælt ... indrømmet det har jeg aldrig set nede
> på westerbro svømme hal og motions center

Jeg har set det et par gange og jeg synes i det mindste, at de skal holde
deres onanihygge, andre steder end der vores børn færdes.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-01-06 01:44

On Tue, 31 Jan 2006 00:08:33 +0100, "ThomasB"

>Jeg har set det et par gange og jeg synes i det mindste, at de skal holde
>deres onanihygge, andre steder end der vores børn færdes.

jamen det er da bare at fatte knogelen og ringe til poltiet - jeg
kørte en gang i tog med en mand der satte sig til at onanere - der
hendvendte jeg mig til konduktøren og han blev så hentet af poltiet på
næste station

Fra : Bo Warming

Dato : 31-01-06 04:36

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> wrote in message

> [...]
> kørte en gang i tog med en mand der satte sig til at onanere - der
> hendvendte jeg mig til konduktøren og han blev så hentet af poltiet

Selv hvis der sprøjtedes på mit tøj, ville jeg ikke gide ulejlige
politiet for en sådan småsag.
Hvorfor?

Er det troværdigt at konduktørs opkald kan betyde at patruljevogn er
på næste station, dvs fremme på under 2 minutter?

Burde konduktør ikke advare "enten holder du op eller du anholdes" ?

Blufærdighedskrænkelse er asocialt men ikke en voldsforbrydelse.

DSB bør udvise proportionssans. Uenig?

Svømmehal der bruges som opsamlingssted for trækkerdrenge er en anden
sag, og ideen om at teenagere der keder sig kan forføres ind i homosex
er vel eneste argument for Frederiksberg Svømmehals hyperaktivitet mht
skilte og debat
At forældre der sender deres børn til svømmehallen, har overtro om
forførelse, bør svømmehallen nok respektere, bl.a. for sin egen
omsætnings skyld.

At spytte på gulvet er vel værre end onani, hvor klatten tørres op med
medbragt badehåndklæde, eller ?

Jeg onanerede som 18 årig på en Greyhound busstations toilet i USA og
troede mig lydløs, men pludselig rørtes mine bukser om anklerne på
gulvet af en gammel mand der stak armen under
toiletrums-adskilleles-væggen. Skræmmende, lærerigt , styrkende.

I New Orleans som jeg turistede til på min altomfattende
NordAmerika-tur hørte jeg meget jazz og en anden jazzklub-enthusiast
ca 45 år sagde han havde dobbeltværelse og jeg kunne sove i den ene
seng. Om natten krøb han over i min seng , så jeg krøb ned på gulvet
..Blev ved at være venlig men ikke andet. Fik efter en måned sendt til
København af ham alle hans Jazz-LP-plader, hvilket var en værdi på
titusinder af kroner, så AFDRAMATISER ENSOMME MÆNDS TILNÆRMELSER, drop
politi, afvis venligt, og hvis nogen ikke afviser, så ved de nok hvad
er godt for dem selv.

"Hvad ej nedbryder dig, styrker dig" Nietzsche (inspirator til sund
relativitetsteori idet han videreførte Heraklit "Alt flyder")

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-01-06 07:18

On Tue, 31 Jan 2006 04:36:06 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Selv hvis der sprøjtedes på mit tøj, ville jeg ikke gide ulejlige
>politiet for en sådan småsag.
>Hvorfor?

der var nogen med passaseger der følte ubehag men var stort set
handlings lammede bortset fra de sad og udtrygte derres afsky

>Er det troværdigt at konduktørs opkald kan betyde at patruljevogn er
>på næste station, dvs fremme på under 2 minutter?

ja nu var det fra Jylland til Kbh så der ku vær egået længer tid - men
jow det rakte

>Burde konduktør ikke advare "enten holder du op eller du anholdes" ?

manden fik indtil flere chanser .... men blev ved

>Blufærdighedskrænkelse er asocialt men ikke en voldsforbrydelse.

men stadigt ulovligt

>DSB bør udvise proportionssans. Uenig?

DSB skal tjene kunderne som de nu en gang er flest.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-01-06 07:49

NB Afbryd X-post i svar, hvis ikke det ellers er OT

> men stadigt ulovligt

Du har fortalt at din far har været med til at skjule flygtninge. Brød
han ikke loven?
Best brød egne regler, da han fik arrangeret at alle danske jøder
skulle farefrit til Sverige okt 1943.

Moral er om regler, som onde mennesker belemrer outcasts med og
flertallet med og værst er det når dine muslimvenner får magt som agt

Muslimmorals oprindelse.

Dengang de ti bud kopieredes fra Hammurabis lov i Bagdad(Babylon) var
muslimer flerguderiske med total dyrisk stamme-junglelov , den
stærkestes ret.

Muhamed gav den som uselvisk humanist og siden har man besmykket sig
med et par jødiske floskler som hævdes åbenbaret af Allahs engel
Gabriel når profeten gik ud i ørknen for at få ret. Han indførte pr
Allah-dekret loft ved fire koner pr mand. Da hans pædo-harem ikke var
ham stort nok gik han til Allah og fik åbenbaret at der er højere loft
for profeter. Sådan er moral. Og værst hos muslimer.

Anderledes fornuftigt er pligt-fri samvittighedsstyring = individuel
moral der kommer indefra, med minimalstatens natvægterstraf som
reservestyring vedr vold, tyveri og bedrag. Og ikke om forbrydelse
uden offer såsom onani på afveje.

At snakke i biografen ville være en værre sag end at onanere, hvilket
jeg har set folk gøre i Studio og i Carlton på Vesterbrogade dengang
det var de eneste steder man ku se pornofilm. Why not?

"Det vi selv er gode til, skal være gøres til moral for ALLE"!
Nietzsche

"Godhed er mangel på styrke til at være ond" Nietzsche

" Frygt er moralens mor. Nietzsche

" As soon as one is unhappy, one becomes moral. Marcel Proust

At dømme moralsk er den foretrukne hævn for den
intellektuelt snævertsynede, imod dem der er mindre intelektuelt
snævertsynede. Det er også en anledning til at være underfundig.
Ondskabsfuldhed gør åndrig. Nietzsche

At man tror på moral er ikke bevis på, at man er moralsk.
Nietzsche

Dyd er for dem alt, der gør beskedent og tamt.
Med beskedenhed og dyd gjorde de ulven til hund og mennesket selv til
menneskets bedste husdyr."Nietzsche

Ethical axioms are found and tested not

Moral er først og fremmest et middel til overhovedet at
bevare samfundet og afværge dets undergang. Dernæst et middel til at
holde samfundet oppe på en vis højde og kvalitet. Dens motiver er
frygt og håb Nietzsche

Moral er menneskets vigtigmageri over for naturen.Friedrich
Nietzsche

Moral is always the last solution for people, who does not
appreciate beauty. Oscar Wilde

Moral undergaar konstant ændringer skabt af succesrig
forbrydelse" Nietzsche

Historien drejer sig næsten kun om ONDE MÆND som senere blev anerkendt
som GODE MÆND. Nietzsche

Morality is contraband in war. Mohandas Gandhi

Morality is the herd-instinct in the individual. Friedrich
Nietzsche

Over-dyret. - Bestiet i os vil lyves for; moral er nødløgn,
for at vi ikke skal blive revet i stykker af det. Uden de
fejltagelser, der ligger i moralens antagelser, ville mennesket være
forblevet dyr. Nietzsche

Tabuer har tydeligvis kun det formål at opretholde en
vedvarende bevidsthed om moralens vedvarende nærhed, den uafbrudte
tvang til at overholde den: til bekræftelse af det store ord, som
civilisationen begynder med: enhver moral er bedre end ingen moral.
Nietzsche

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-01-06 16:41

On Tue, 31 Jan 2006 07:48:30 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

dk.kultur.film ? hvad tænker du på ?

>Du har fortalt at din far har været med til at skjule flygtninge.

min mors forældre min far er fra 1946

> Brød
>han ikke loven?

landet var besat af bestikialske masse morder og sadistiske
misantropiske nazister - danmark var ikke danamark som vi kender det
vi var besat og underlagt - nazi tyskland

Fra : Bo Warming

Dato : 31-01-06 17:49

> [...]

Som vor fælles ven Jesus siger til de skriftkloge

"Loven er til for menneskenes skyld,
menneskene er ikke til for lovens skyld"

> landet var besat af bestikialske masse morder og sadistiske
> misantropiske nazister - danmark var ikke danamark som vi kender det
> vi var besat og underlagt - nazi tyskland

Idag indrømmer selv Holocaust Instituttet på KU, Njalsgade, at Best
var manden der fandt på at jøderne skulle sendes farefrit til
Sverige.

Formodentlig i samrud med Eichmann, Himmler og Hitler undfangedes en
genial plan, som danskere aldrig havde evnet at finde på selv. Vore
departementschefer havde faktisk planlagt at samle vore jøder i
lejre!!!

Nazierne var indfanget i deres egen propaganda, som havde været
nødvendig for at samle Tysklands befolkning til en revanchekrig, som
var uundgåelig pga den uhyrlige Versaileles-fred

I 1943 vidste nazitoppen i Berlin og København at krigen var tabt, og
uden at tabe ansigt var SS jødernes redningsmand, mere end
frihedsbevægelsens pralhalse

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-01-06 19:50

On Tue, 31 Jan 2006 17:49:08 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Som vor fælles ven Jesus siger til de skriftkloge
>
>"Loven er til for menneskenes skyld,
>menneskene er ikke til for lovens skyld"

så sandt ...men onanisten krænkede velbefinedet ved de andre
passaseger i toget så loven var altså ikke i hans favør men i de
retserende passsegers interesse

>Idag indrømmer selv Holocaust Instituttet på KU, Njalsgade, at Best
>var manden der fandt på at jøderne skulle sendes farefrit til
>Sverige.

I et demokratisk retsamfund havde jøderne ikke skulle noget som helst
deres grundligene cevile retigheder blev krænket ved at de skulle
flygte om end det selvf. var bedre ind at blive slået ihejel i en kz
lejer - men det legitimere i sig selv ikke selve overgrebet.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-01-06 20:01

> [...]
> flygte om end det selvf. var bedre ind at blive slået ihejel i en kz
> lejer - men det legitimere i sig selv ikke selve overgrebet.

Der har aldrig været risiko for at een eneste danskboende jøde kom i
arbejdslejr

Selvfølgelig var både Nyrnbergudvisningslov 1935 og arbejdslejrenes
strabadser og elendige mad en trist sag - men værre etik end danskere
havde tyskerne ikke. Krig er krig. Vi var heldige.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-01-06 20:39

On Tue, 31 Jan 2006 20:01:07 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Der har aldrig været risiko for at een eneste danskboende jøde kom i
>arbejdslejr

Nå hvad skulle de så i sverig ?

>Selvfølgelig var både Nyrnbergudvisningslov 1935 og arbejdslejrenes
>strabadser og elendige mad en trist sag - men værre etik end danskere
>havde tyskerne ikke. Krig er krig. Vi var heldige.

ja det er da meget muligt at tyskerne havde erklæret det meste af
verden krig - men det gør det ikke mere sympatisk at de invadere os

en skam a bomben kom så sent i krigen de skulle ha smidt et par
stykker i tyskland

Fra : Bo Warming

Dato : 01-02-06 00:55

> Nå hvad skulle de så i sverig ?

Gøre det muligt at sige "dÄNEMARK IST jUDENRein" og primært få folk
som min far, der legede med tanken om at blive sabotør, til ikke at
turde, fordi tyskerne demonstrativt og brutalt trak nogle få jøder op
i et deportationsskib i frihavnen, med rebstiger og bådshager.
At ingen af jøderne i Theresienstadt led overlast, skjultes for
danskerne

Længe efter begyndte man at sende fangne partisan-krigere fx fra Bopa
tl Neuengamme - hvor der også var RødeKors pakker og ingen døde af
fejlernæring.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-02-06 02:22

On Wed, 1 Feb 2006 00:54:59 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>i et deportationsskib i frihavnen, med rebstiger og bådshager.
>At ingen af jøderne i Theresienstadt led overlast, skjultes for

Nå jeg troede du sagde at der ikke kom nogen jøder til fortræd `?

>Længe efter begyndte man at sende fangne partisan-krigere fx fra Bopa
>tl Neuengamme - hvor der også var RødeKors pakker og ingen døde af
>fejlernæring.

Nahh men hvis de nu havde holdt sig ude af vores land fra starten så -
så havde de rjo eksisteret noget behov for at sende nogen - nogen
steder hend

fut : dk.snak.off-topic

Fra : Bo Warming

Dato : 01-02-06 03:14

> Nå jeg troede du sagde at der ikke kom nogen jøder til fortræd `?

Eichmann sendte straks efter at Best havde fået jøderne til Sverige,
en gesandt til København, der gav skriftlige garantier for at ingen
dansk jøde ville blive sendt til en hård arbejdslejr.
Selvfølgelig holdt man Himmler-løftet

> Nahh men hvis de nu havde holdt sig ude af vores land fra starten
> så -
> så havde de rjo eksisteret noget behov for at sende nogen - nogen
> steder hend

Efter 1864-nederelaget overvejede danske ledere at blive del af den
tyske union under Bismarck, at blive tysk admiral-stat
I stedet lod man Estrup , Edvard Brandes og andre geniale ministre
føre tyskerkurs, som gjorde os tysk-i-det-skjulte og derfor indrømmede
Churchill før 9 april 1940 at vi selvfølgelig ikke burde kæmpe mod
nazierne - fredsbesættelsen var vort valg.

Som Scavenius lunt bemærkede ved retsopgøret, da skingre,
selvhøjtidelige, udanske Frode Jacobsen forsvarede de bestialske
stikkerpsykopatmord med "Det var jo krig"

"Hvis der var krig her, var det søreme heldigt for os, at tyskerne
aldrig opdagede det"

Fra : Bo Warming

Dato : 01-02-06 07:03

> [...]
> en gesandt til København, der gav skriftlige garantier for at ingen
> dansk jøde ville blive sendt til en hård arbejdslejr.

Myten er stærk mht at danskerne og ikke tyskerne tog initiativ og "
reddede de danske jøder"

I forbindelse med at amerikanerne vil købe dansk øl ved
superbowl-aftenen køres kampagne der gør vor heltemodige indsats med
profet-tegninger til verdens første europæiske modspil mod
muslim-fascismen og analog med vor modige redning af jøder!!!

http://politiken.dk/nsf/henvis.asp?PageID=433564

Jeg tror ikke på journalisterns profetier,hverken om milliard-tab for
Arla eller million-gevinst for Carlsberg

Og Theresienstadt var en luksus-getto med Europas bedste hospitaler og
lækker mad pr Røde Kors pakker til danske jøder og tyske jøder der var
hovedparten af dem , der i Oktober 1943 deporteredes fra DK

Fra : sdsf

Dato : 01-02-06 09:35

Bo Warming skrev:

> [...]
> lækker mad pr Røde Kors pakker til danske jøder og tyske jøder der var
> hovedparten af dem , der i Oktober 1943 deporteredes fra DK
Der er jo ikke megen sex i ovenstående!
Men det er selvfølgelig også ligegyldigt.
Vi er vel også kørt lidt træt i nazi, jøder, KZ, osv. osv.

Så hellere en gang sædblærespænding, det kan stadig fremkalde
latteranfald.

Fra : Trine Pedersen

Dato : 31-01-06 10:02

Bo Warming wrote:

> Er det troværdigt at konduktørs opkald kan betyde at patruljevogn er på
> næste station, dvs fremme på under 2 minutter?

Det er betryggende.

> Burde konduktør ikke advare "enten holder du op eller du anholdes" ?

Nej - han er konduktør - det er ikke hans arbejde at udføre
politimæssige opgaver!

> Blufærdighedskrænkelse er asocialt men ikke en voldsforbrydelse.

Meget muligt - men det er ikke destomindre ulovlgt.

> DSB bør udvise proportionssans. Uenig?

Mine børn kunne stige på toget på næste station og se vedkommende med
pikken i hånden. Det er ikke i orden! Godt nok ønsker jeg at mine børn
skal lære at sex er godt og sundt - men de skal dæleme også lære at
deres sexliv ikke er noget alle andre behøver deltage i medmindre det er
en given aftale.

Hvis jeg nu i stedet havde overrasket manden på et mere eller mindre
skjult sted så fred være med det. Men ligefrem i fuld offentlighed at
sætte sig til at onanere - det er bare ikke i orden i min verden.

> [...]
> At forældre der sender deres børn til svømmehallen, har overtro om
> forførelse, bør svømmehallen nok respektere, bl.a. for sin egen

Der er meget hysteri i denne verden - men jeg mener nu det er i orden
såfremt der ligefrem er eksempler på at mænd mere eller mindre åbenlyst
sidder og onanerer til andres fritidsaktiviteter!

> At spytte på gulvet er vel værre end onani, hvor klatten tørres op med
> medbragt badehåndklæde, eller ?

Nej, der er sex nok på åben gade i form af letpåklædte damer og
halvnøgne mænd i reklamer og så videre. Jeg behøver altså ikke se på
folk der har sex på åben gade - det være sig med sig selv eller med andre.

--
Mvh Trine P.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-01-06 12:10

"Trine Pedersen" <snoeffe@hotmail.com> wrote in message

> Det er betryggende.

> Nej - han er konduktør - det er ikke hans arbejde at udføre
> politimæssige opgaver!

Han skal sikre mod vold (ved at tilkalde politi når nødvendigt -
N-Ø.D-vendigt)
og passagerer der snyder for at købe billet.

> Meget muligt - men det er ikke destomindre ulovlgt.

Og du bryder aldrig loven vedr småpjat?

> [...]

> halvnøgne mænd i reklamer og så videre. Jeg behøver altså ikke se på
> folk der har sex på åben gade - det være sig med sig selv eller med

Jeg ku aldrig finde på så skør opførsel og vil fraråde enhver
provokatør sådant pjat - men pjat er altså ikke værd at tilkalde
politi for.
Reklamers rigelige nøgenheds-udbud har intet med de yderst sjældne
blufærdighedskrænkelser at gøre.
Hvad er dit værst tænkelig scenarie hvis dine børn ofte steg på toget
og så naturlig ufarlig, men tabubelagt adfærd?
At al respekt for loven forsvinder og næste dag myrdes der?

Min trådstart Sædsprøjt... uddyber

Fra : Trine Pedersen

Dato : 02-02-06 16:01

Bo Warming wrote:

> Han skal sikre mod vold (ved at tilkalde politi når nødvendigt -
> N-Ø.D-vendigt)
> og passagerer der snyder for at købe billet.

Blufærdighedskrænkelse = ulovligt - at tilkalde politiet er i denne
forbindelse en ganske korrekt ting at gøre.

> Og du bryder aldrig loven vedr småpjat?

Jeg har aldrig begået nogen form for ulovlighed der kunne medføre mere
end bødestraf.

> Jeg ku aldrig finde på så skør opførsel og vil fraråde enhver provokatør
> sådant pjat - men pjat er altså ikke værd at tilkalde politi for.

Det er stadig ulovligt.

> Reklamers rigelige nøgenheds-udbud har intet med de yderst sjældne
> blufærdighedskrænkelser at gøre.

Jeg satte ikke lighedstegn.

> Hvad er dit værst tænkelig scenarie hvis dine børn ofte steg på toget og
> så naturlig ufarlig, men tabubelagt adfærd?

At deres naturlige sexualitet tog skade.

> At al respekt for loven forsvinder og næste dag myrdes der?

Nej, at mine børn tager skade for livstid!

--
Mvh Trine P.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-02-06 17:20

> Jeg har aldrig begået nogen form for ulovlighed der kunne medføre
> mere end bødestraf.

Samfundet er pga hysteriske kvinder rablende sindsygt, men dog ikke så
slemt at der gives andet end bøder for bagatelforbrydelsen, nøgenhed.

Engang var kvinder handelsvare for husbond, a la husdyr, og en datter
der var afsuttet bolsje ku ej indbringe så godt giftermål som en
jomfru.
Derfor henrettedes voldtægtsforbrydere - hvad Trine lige så godt kan
gå ind for, som at gøre problem ud af om børn ser næse, penis,
øreflip, fodsåler, vorte, skallepande el lignende hos en voksen

Så kom pornoen og skabte sexfrigørelsen, startende med Goethes Faust
og anden romantisk fiktion om kvinder der redder os, og skøn fiktion
og siden fotokunst gjorde det sværere for herskerkønnet at gøre sig
kostbar, så dødsstraf for sex udenom ægteskab blev nedtrappet, fordi
alle brød lovene i det skjulte (og havde altid gjort det, trang er
stærk, uanset hvad den kaldes)

Så måtte forbudfanatikerne chikanere bøsserne, men også det lempedes.

Så gjorde de onde sexchikane til supercrime og pædofili blev blæst ud
af proportion, og at de problemskabende , sadistiske, egoistiske,
uintelligente magthavere ikke afkriminaliserer naturlig levevis uden
tøj incl ved onani incl i tog, er der ingen undskyldning for. De hader
deres medmennesker. Surt show, men ikke unormalt.

De har en klemme på mænd, der er drevet af sexlyst som jeg og
overlæger med en god metafor kalder sædblærespændings-relateret.
At gøre sig kostbar altså lyve er ikke nok for løgnerskerne, så deres
strafliderlighed skal forpeste livet for de sundt tænkende. Kan nogen
være djævelens advokat og mogdisge mig.?

Vedr det videnskabeligt brugte men måske uvidenskabelige ord
sædblærespænding, så har jeg i flere postninger forklaret om
Cooledge-effekten, som er så videnskabelig som Newtons lov, dvs
sandere end Einsteins teorier.

Ingen har svaret, men jeg leverer gerne ny trådstart herom en af
dagene, hvis ingen gider læse tilbage og svare, altså flygter fra
basal kvantitativ forskning

Var der fornuft i at chikanere jøder, fx opdigte at de forpestede
brøndene og derved skabte den sorte død, såldes som man overalt
iEuropa brændte bundter af jøder for engang? Nej vel. Er der mere
fornuft i at straffe afklædthed? Nej vel.

Fra : Trine Pedersen

Dato : 03-02-06 23:38

Bo Warming wrote:

[En masse uvedkommende vrøvl]

Jaja, kvinder - can't live with them .... *lol*

Bortset fra det - hold op med at futte mig til politik - indlægget har
intet at gøre der - og jeg holder alligevel ikke gruppen!

--
Mvh Trine P.

Fra : sdsf

Dato : 30-01-06 23:24

Ole Rasmussen skrev:
> I Frederiksberg Svømmehal er der opslag på at sexuelle handlinger anmeldes
> til politiet.
Det må være en meget speciel svømmehal, jeg mener den har været omtalt
her i gruppen før.
I de svømmehaller jeg besøger har jeg heldigvis aldrig oplevet sådan
noget.

> [...]
>
> Jeg har selv set det at en fyrs var smurt ind i sæd og at en fyrs pludselig
> sprang ud af hænderne på ham og sprøjtede løs.
Sædblærespænding!

Fra : nusle nuslesen

Dato : 31-01-06 00:22

"Ole Rasmussen" <ole@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> tilladt småting som ovenfor beskrevet, jeg forstår ikke at nogen kan blive
> fornærmet over det, selv rører det mig ikke at se på

Min søn skal ikke se voksne mænd spille pik, når han er i svømmehallen - der
er ting der hører privatlivet til.

mange hilsner

Fra : ThomasB

Dato : 31-01-06 00:29

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Min søn skal ikke se voksne mænd spille pik, når han er i svømmehallen -
> der er ting der hører privatlivet til.

Jeg er helt enig, men jeg ved egentligt ikke hvorfor jeg er det.

Hvilken skade kan et barn få af, at se en mand onanere?

Jeg kan ikke finde noget rationelt argument (udover loven) - men det er
måske heller ikke nødvendigt?

Måske skal jeg bare acceptere, at tingene ikke behøver være rationelle, når
vi taler sekrelaterede emner.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 31-01-06 00:33

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Måske skal jeg bare acceptere, at tingene ikke behøver være rationelle,
> når vi taler sekrelaterede emner.

Du skal bare prøve at være rationelle... Alle andre kan se logiken i, at
børn ikke skal se på voksen mænds ornani i en svømmehal.

/Johnny

Fra : ThomasB

Dato : 31-01-06 00:37

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal bare prøve at være rationelle... Alle andre kan se logiken i, at
> børn ikke skal se på voksen mænds ornani i en svømmehal.

Som sagt, emotionelt er jeg helt enig, men jeg kan ikke finde nogle
rationelle forklaringer.

Men du kan se logikken, måske du vil forklare mig det?

Fra : Johnny Andersen

Dato : 31-01-06 00:43

> Men du kan se logikken, måske du vil forklare mig det?

Børn (unge mennesker) skal have lov til, at finde deres egen seksualitet -
og det foregår ikke i en svømmehal, hvor mænd onanerer.

/Johnny

Fra : ThomasB

Dato : 31-01-06 00:46

> Børn (unge mennesker) skal have lov til, at finde deres egen seksualitet -
> og det foregår ikke i en svømmehal, hvor mænd onanerer.

Det var et logisk og brugbart argument. Tak for det.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 31-01-06 01:39

> [...]
>
> Børn (unge mennesker) skal have lov til, at finde deres egen seksualitet -
> og det foregår ikke i en svømmehal, hvor mænd onanerer.

Den afdeling i svømmehallen det drejer sig om er luxus afd, hvor børn under
15 år ikke har adgang

Jeg har set drenge med ståpik i svømmehallens badsektion, når jeg går op for
at få en svømmetur, og
jeg har også set drenge "viske" og "tale" om "det" der kommer ud af pikken
ved at gnide, så her kan
faderen ligeså diskutere det åbent, fordi drengene ved det allerede eks fra
nettet

vh ole

Fra : Bo Warming

Dato : 31-01-06 05:36

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
>
> Børn (unge mennesker) skal have lov til, at finde deres egen
> seksualitet - og det foregår ikke i en svømmehal, hvor mænd

`FOREGÅR DET BEDST FJERNT FRA VIRKELIGHEDEN, OMGIVET AF STATSLIGE
BØRNEUNGDOMSPROFESSIONELLE OG ROLLESPIL OG MUSEUMSBESØG eller?

Dyrker du de unge som halvguder, der er uden fejl, uskyldige i alt,
eller må de prøve det ægte liv og blive gode og onde i eget mix som du
og jeg?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-01-06 01:47

On Tue, 31 Jan 2006 00:29:16 +0100, "ThomasB"

>Jeg er helt enig, men jeg ved egentligt ikke hvorfor jeg er det.
>
>Hvilken skade kan et barn få af, at se en mand onanere?

Nahh jeg kan stadigt huske hvordan det var at være barn og jeg blev
tilnærmet af homoseksuelle mænd ved et par lejligheder det var sgu
dræbenes ubehagligt ...

>Jeg kan ikke finde noget rationelt argument (udover loven) - men det er
>måske heller ikke nødvendigt?

Nahh men det er bare ubehagligt som jeg oplevede det

>Måske skal jeg bare acceptere, at tingene ikke behøver være rationelle, når
>vi taler sekrelaterede emner.

ja men man kunne jo sige det sammen om en voldtægt hvor en mand
stikker pikken op i skeden på en kvinde - en skede kan ( for det meste
) rumme en erigeret penis , så hvad er problemet ? ikke andet ind det
formegentligt er træls / traumatiserende / osv for den kvinde det går
ud over

Fra : nusle nuslesen

Dato : 31-01-06 15:58

> [...]

> Jeg er helt enig, men jeg ved egentligt ikke hvorfor jeg er det.
>
> Hvilken skade kan et barn få af, at se en mand onanere?

Jeg ved, fordi jeg har oplevet det. Både da jeg selv var barn og (desværre
altid) mænd var "lidt for langt fremme i skoene seksuelt" - og ved at
se/opleve hvordan børn reagerer på voksnes flirt, kys, følerier på
hinanden - de bliver i nogle tilfælde fjantede, for derefter at blive
forlegne, utilpasse, utrygge, opmærksomhedssøgende osv. I andre tilfælde
springer de det fjantede stadie over, og bliver bare utilpasse mv. ved det.

Det fortæller mig, at "det voksne seksuelle univers", selv i mindre og "mere
uskyldige" doser er ubehageligt og grænseoverskridende for dem blot at
overvære.

Så derfor behøver jeg ikke "bevis" på andet/mere i form af at udsætte børn
for voksne mænds onani i f.eks. svømmehaller. For mig ville det svare til at
sige: "Nå, børn kan ikke lide at brænde fingrene på kogepladen - men det
betyder vel ikke, at de ikke kan lide at blive overhældt med benzin og få
fyret den af med en tændstik - det må vi prøve af"

> Jeg kan ikke finde noget rationelt argument (udover loven) - men det er
> måske heller ikke nødvendigt?

Børn kan ikke lide det - det er argument nok for mig.

> Måske skal jeg bare acceptere, at tingene ikke behøver være rationelle,
> når vi taler sekrelaterede emner.

Måske kan du bruge min model - hvis jeg ved, at børnene ikke kan lide det,
og det ikke er tvingende nødvendigt at gennemføre (hvad det så end måtte
være) - så lad være.

Det er ikke tvindende nødvendigt for nogen som helst at onanere i en
svømmehal - de kan om ikke andet tage trykket andet steds.

mange hilsner

Fra : Nette

Dato : 31-01-06 11:58

"Ole Rasmussen" skrev

> [...]
> småting som ovenfor beskrevet, jeg forstår ikke at nogen kan blive
fornærmet
> over det, selv rører det mig ikke at se på

Hvorfor kunne selvsamme personer ikke vente med den slags, til de kommer
hjem?
Det er jo ikke LIVSnødvendigt.
Helt ærlig, vi snakker om en svømmehal. Skal det så også indføres i
supermarkederne, på gågaderne, på tankstationerne?

Jeg selv ville blive tosset, hvis jeg kom i svømmehallen og så på den slags.
Ikke kun det, at jeg ikke ville have mine børn til at overvære det, men jeg
vil sådan set heller ikke selv se på det. Det kan jo få en til helt at miste
sexlysten!
Hvis jeg ville se på fremmede mænd, der onanerede, kunne jeg vel låne en
pornofilm med hjem.

Hvorfor er det bare SÅ svært for nogle at holde fingrene væk indtil de
kommer hjem?

Nette

Fra : Bo Warming

Dato : 31-01-06 12:43

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> tilladt
> fornærmet
>
> Hvorfor kunne selvsamme personer ikke vente med den slags, til de

Hvad er det? - udover luftens ilt, vandet og rugbrødsmadder?
Staten forlyster os med værre og dyrere pjat end gratis rum, hvor folk
er ærlige og åbne med, hvad optager dem.
Ingen tæves, bestjæles, bedrages.

> [...]
> supermarkederne, på gågaderne, på tankstationerne?
>
> Jeg selv ville blive tosset, hvis jeg kom i svømmehallen og så på

Det siger måske noget om DIG

> [...]
> låne en
> pornofilm med hjem.
>
> Hvorfor er det bare SÅ svært for nogle at holde fingrene væk indtil

Svømmehallen er eet kæmpe relax-rum. Og bør privatiseres. Og så bør
ingen kunne blande sig i om hvad sker.

Fra : sdsf

Dato : 31-01-06 13:11

Nette skrev:
> "Ole Rasmussen" skrev

> tilladt
> fornærmet

> Hvorfor er det bare SÅ svært for nogle at holde fingrene væk indtil de
> kommer hjem?
Nu oplever jeg heldigvis ikke sådan noget i de 2 svømmehaller hvor jeg
kommer, men ganske ofte kommer der busser med mongoler og andre mentalt
retarderede som udviser besynderlig adfærd. De har dog altid et hold
plejere med til at holde styr på dem.
Men det kan jo være forklaringen på at de er så uhæmmede at de ikke kan
vente til de kommer hjem.

Nu spekulerer de fleste vel på om det er en god idé at få børn,
men efter sådan en tur i svømmehallen står det mig klart, at det
ikke er risikoen værd.

Fra : Nette

Dato : 01-02-06 11:08

"sdsf" skrev

> Men det kan jo være forklaringen på at de er så uhæmmede at de ikke kan
> vente til de kommer hjem.

Nu snakker vi vel ikke om folk med den slags problemer?
Hvis vi gjorde, så ville de vel også finde et "relaxrum" som det blev kaldt,
ganske overflødigt?
Der er nogle, der er undskyldt.

> Nu spekulerer de fleste vel på om det er en god idé at få børn,
> men efter sådan en tur i svømmehallen står det mig klart, at det
> ikke er risikoen værd.

Den må du lige forklare tydeligere, tak.

Nette

Fra : sdsf

Dato : 01-02-06 12:13

Nette skrev:
> "sdsf" skrev

> Nu snakker vi vel ikke om folk med den slags problemer?
Det ved jeg ikke, jeg har aldrig set nogen onanerer i svømmehal.

> Hvis vi gjorde, så ville de vel også finde et "relaxrum" som det blev kaldt,
> ganske overflødigt?
> Der er nogle, der er undskyldt.
Ja de ved jo ikke bedre.
Sidst jeg var i svæmmehallen, var der en som opførte sig præcis som når
en hund kommer op af vandet. Det var bizart.

> Den må du lige forklare tydeligere, tak.
Når jeg ser sådan en bus fuld af retarderede, så tænker jeg, at det er
godt, en af dem ikke er mit afkom.
Det er jo altid en risiko for at det går sådan, det er skræmmende.
Jeg har også bekendte som har fået barn hvor der var noget alvorligt
i problem. Det ser ud til nærmest at have skudt deres liv i sænk.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-02-06 12:59

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har også bekendte som har fået barn hvor der var noget alvorligt
> i problem. Det ser ud til nærmest at have skudt deres liv i sænk.

Dine skriverier begynder at ligne sig selv, sdsf.

Nu er det vel snart tid for en af dine fantasier? Sidst var det vist noget
med fisser, der lugtede af fisk og drev af sved. Hvad bliver det denne gang?

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : sdsf

Dato : 01-02-06 13:20

Jens Bruun skrev:
> [...]
> med fisser, der lugtede af fisk og drev af sved. Hvad bliver det denne gang?
Det lyder spændende, kan du komme med en henvisning?

Fra : Preben Nielsen

Dato : 31-01-06 18:48

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> pornofilm med hjem.
>
> Hvorfor er det bare SÅ svært for nogle at holde fingrene væk indtil de

Når man ser andre nøgne bliver Bi-mændene opstemte og der er ikke mulighed
hjemme i lejligheden at onanere for
konen
vh Preben

Fra : Nette

Dato : 01-02-06 11:06

"Preben Nielsen" skrev

> Når man ser andre nøgne bliver Bi-mændene opstemte og der er ikke mulighed
> hjemme i lejligheden at onanere for
> konen

Hvis man ved, man ikke kan overholde reglerne eller holde sig i skindet, så
er det da en oplagt grund til at holde sig helt væk!
Hvordan folks privatliv så udarter sig indenfor hjemmets fire vægge, det
synes jeg virkelig må være op til dem selv. Så længe det ikke går ud over
sagesløse.

Nette

Fra : nusle nuslesen

Dato : 01-02-06 12:01

"Preben Nielsen" <preben@nielsen.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Når man ser andre nøgne bliver Bi-mændene opstemte og der er ikke mulighed
> hjemme i lejligheden at onanere for
> konen

Hvad er der sket med toilet-besøg?
Tid når konen ikke er hjemme?

Du vil da vel ikke fortælle mig, at "mænd" (her biseksuelle mænd) ikke
formår at have private stunder, blot fordi de er gift.

Det ville da godt nok være en tåbelig måde at leve på.

mange hilsner

Fra : Paul

Dato : 31-01-06 20:20

Ole Rasmussen skrev:

> Hvorfor får den svømmehal ikke en relaks rum, hvor der ved opslag er tilladt
> småting som ovenfor beskrevet, jeg forstår ikke at nogen kan blive fornærmet
> over det, selv rører det mig ikke at se på

Som alle andre så burde disse håndtrolde stifte en forening og mødes i nogle lokaler til
fælles håndprygl i foreningen "Håndværkets Fremme" eller "Flittige Hænder". ;)

Og som kannibalen sagde da han var lidt brødflov: "Jeg går lige ud og laver mig en håndmad".

--

M.v.h.

Paul

"I don't trust something that bleeds for five days and doesn't die"
Mr. MacKay, South Park