Et sædblærespændingbevis
Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-06 22:03

- foruden onani som jo især er mandesag

Psykiater: Hvor ofte sover I sammen?HAN-SVAR: Næsten aldrig,
måske tre gange om ugen.HUN-SVAR Hele tiden, jeg vil sige tre gange om
ugen.
Woody Allen og Diane Keaton, i filmen "Mig
og Annie"

Fra : preben nielsen

Dato : 30-01-06 22:11

> [...]
>

> Psykiater: Hvor ofte sover I sammen?HAN-SVAR: Næsten
> aldrig, måske tre gange om ugen.HUN-SVAR Hele tiden, jeg vil

Kald du det bare et bevis...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Johnny Andersen

Dato : 30-01-06 22:47

Syntes du ikke, at du snart har spammet denne gruppe nok?

/Johnny

Fra : ThomasB

Dato : 30-01-06 23:06

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Syntes du ikke, at du snart har spammet denne gruppe nok?

Kan du ikke stoppe din irriterende autopilot?

Har du overhovedet bidraget med andet, end Bo Warming-svarstøj i denne
gruppe?

Hvor?

Fra : Johnny Andersen

Dato : 30-01-06 23:09

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke stoppe din irriterende autopilot?

Hvilken autopilot? - Det er første gang, at jeg beder BW om ikke at
spamme...

> Har du overhovedet bidraget med andet, end Bo Warming-svarstøj i denne
> gruppe?

Jeg læser den kun - men det er måske ikke godt nok til dig?

/Johnny

Fra : ThomasB

Dato : 30-01-06 23:20

> Hvilken autopilot?- Det er første gang, at jeg beder BW om ikke at
> spamme...

Den du slår til, hver gang BW er i nærheden.

Det er altid så negativt, det du skriver til BW - samme rille hver gang.

> Jeg læser den kun - men det er måske ikke godt nok til dig?

Det er fint for mig.

At lege netbetjent et sted, hvor man ikke selv deltager, er knapt på
troværdigt - hvis du forstår.

Fra : Trine Pedersen

Dato : 31-01-06 09:54

Bo Warming wrote:
> - foruden onani som jo især er mandesag

Sludder og vrøvl - der er mange kvinder der mastruberer, jævnligt eller
ligefrem tit og ofte. Både når de er i forhold og uden for forhold.

> [...]
> ugen.
> Woody Allen og Diane Keaton, i filmen "Mig

Bo, du kan ikke i ramme alvor mene det seriøst at vi skal tage et
filmcitat for gode varer?

--
Mvh Trine P.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-01-06 12:03

"Trine Pedersen" <snoeffe@hotmail.com> wrote in message

> Sludder og vrøvl - der er mange kvinder der mastruberer, jævnligt
> eller ligefrem tit og ofte. Både når de er i forhold og uden for
> forhold.

Fordi overtryk driver mænd, har de opfundet onani, som kvinder har
smigret os ved at kopiere.
Sædblærespændingen er den fjer der blir fem høns i form af mine skønne
onanifantasier, og at kvinder også har for god tid og nyder samme
finkultur, benægter jeg ikke.
Jeg rykkede engang annonce i Politikens KomFritFrem om fællesonani og
snakkede med mange om at erotik med fællesoplevelse ikke kun er med
slimhindekontakt.

> Bo, du kan ikke i ramme alvor mene det seriøst at vi skal tage et
> filmcitat for gode varer?

Jeg så filmen og vitsen er sandt gengivet, altså kan tages for "gode
varer", men beviser jo ikke min pointe - vitser er sjældent
videnskabelig dokumentationi for noget, men kan være god illustration
af tankegangen - her om at mænd har indre drift til at gå til
prostitueret , kvinder har det ikke i samme grad.

At I kan få børn, er selvfølgelig en væsentligere grund end
sædblærespændingen til, at I så let forsørges og lever længere og
generelt har større politisk og anden magt.

Fra : Trine Pedersen

Dato : 02-02-06 15:58

Bo Warming wrote:

> [...]
> Sædblærespændingen er den fjer der blir fem høns i form af mine skønne
> onanifantasier, og at kvinder også har for god tid og nyder samme

Jeg gentager at det er noget værre ævl.

Din "sædblærespænding" er intetsteds bevist - og hvis du vil bevise den
må du hellere se at komme igang - hvis ingen andre har forsket i det bør
du selv tage emnet op som forskningsobjekt!

> At I kan få børn, er selvfølgelig en væsentligere grund end
> sædblærespændingen til, at I så let forsørges og lever længere og
> generelt har større politisk og anden magt.

*LOL*

--
Mvh Trine P.