Kvindernes forbandede autoritetstro
Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-06 21:57

Hvor højt kvinder end ærer deres mænd, så ærer de
dog endnu mere de af samfundet anerkendte magter og høje stillinger. ;
de har i århundreder været vænnede til at træde frem for alt herskende
i bøjet stilling, med hænderne foldet over brystet og til at
misbillige al opsætsighed mod den offentlige magt.
Nietzsche

Fra : ThomasB

Dato : 30-01-06 23:03

> [...]
> stilling, med hænderne foldet over brystet og til at misbillige al
> opsætsighed mod den offentlige magt. Nietzsche

Hvad er det, der er med dig og kvinder, Bo Warming?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-01-06 00:01

On Mon, 30 Jan 2006 23:03:15 +0100, "ThomasB"
<usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote:

>Hvad er det, der er med dig og kvinder, Bo Warming?

han skriver reglmæsigt om sin mor !

--
MvH
Bo M Mogensen

Well well well John Lennon ca 1970

Fra : Bo Warming

Dato : 31-01-06 03:42

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> wrote in message
> [...]

Læs fundats for dss. Læs Fouceaut om _seksualitet_. Mødre er ikke
ligegyldigheder
Og denne ng er ej kun til erotiske bekendelser.

> han skriver reglmæsigt om sin mor !

Måske andre burde tage ved lære og underbygge meninger med cases fra
virkeligheden og udtale sig om hvad de har forstand på istf
generalisatoner og teori

Nu er min trådstart faktisk ikke om selvoptagne mig, men af
kvindekenderen Nietzsche, hvis far døde da han var 5 og mor, søster
og fastre opdrog ham til vidunderbarn udfra et luthersk præstehjems
idealer.?
Han holdt afstand til det nævenyttige kvinderegimente, så snart
gymnasiet var slut, men da hans forfatterskab var afsluttet og han
behøvede husholderske til et lykkeligt otium de sidste mediterende og
musicerende 11 år med få venners hyppige besøg, så fik mor og søster
på skift lov at varte ham op, og heldigvis stoppede søsteren i at mor
ville have brændt manus til "Antikrist" som blasfemisk i smug.
For at få skabt interesse om sit 100-år-forud-for-sin-tid simulerede
Nietzsche lidt sindsyge og fik sin superintelligente søster til at
skaffe sponsorer til billigudgivelser af de sværttilgængelige bøger.
Dengang som nu, er det pikant når popstjerner kalder sig
"splitterskøre".

" Når jeg søger min dybeste modsætning, instinkternes
umådelige gemenhed, da finder jeg altid min moder og søster - at tro
sig beslægtet med sådan canaille ville være at bespotte min
guddommelighed. Den behandling, jeg lige til dette øjeblik udsættes
for af min moder og søster, indgyder mig en usigelig gru: her arbejder
en fuldkommen helvedesmaskine, med en usvigelig sikkerhed om det
øjeblik, hvor man kan såre mig blodigt - i mine højeste øjeblikke...
for da mangler der enhver kraft til at værge sig mod giftigt
kryb...Nietzsche

"His whole being marked with an indescribable strangeness and it
disgusted me. He seemed to have come from an uninhabited land. !"
Erwin Rhode, philologi-studiekammerat til Nietzsche Han lokkedes efter
sin vens død til at deltage i Freud-rygtesmederiet om syfilis&sindsyge
hos digterfilosoffen

" I could not resist the thought, that Nietzsche's illness was
simulated - an impression derived form my longstanding experiience of
his habit of taking on many different masks." Johannes Overbeck, god
ven af Nietzsche efter hans død

Jeg har aldrig forstået den kunst at vende andre imod mig -
også det kan jeg takke min uforlignelige far for. (Faderen Carl Ludwig
Nietzsche improviserede på klaver for sin 1-5 årige søn.) Nietzsche

" Der gives en gammel galskab; den kaldes godt og ondt.
Nietzsche

" En flok og ingen hyrde!Alle vil lige det samme, alle er lige, den
der føler noget andet, flytter frivilligt på galeanstalt . Nietzsche

" Jeg hører til de maskiner som kan sprænges" Nietzsche til Gast
1881

" Nietzsche er en søn af romantikken, en læremester i overvindelsen
af alt det i os, der står i vejen for livet og fremtiden, dvs vil sige
det romantiske, sangen og hjemveen efter fortiden, dødens
trolddomssang Thomas Mann ( Hans Castorp i "Trolddomsbjerget")

" Plato talte for hele menneskeheden når han sagde at "Af galskab
har Grækenland høstet sine største fordele. For de overlegne
instinkter, der følte sig kaldet til at bryde konventionens åg, var
der ikke andet at gøre, hvis de ikke var virkelig sindsyge end at
foregive sindsyge. Nietzsche

" Vanvid er yderst sjældent hos individer, men udbredt hos grupper,
partier, folk og epoker. " Nietzsche

" Where is the lightning to lick you with its tongue? Where is the
madness with which you should be cleansed? Behold, I show you the
Superman. He is this lightning, he is this madness. , Zarathustra
Nietzsche

" I sin moders øjne er billen en gazelle. Tuaregisk
ordsprog

" If you would civilize a man, begin with his grandmother. Victor
Hugo 1802 - 1885

" Nogle kvinder har behov for lykkelige og respekterede børn,
andre behøver ulykkelige børn, for ellers kan de ikke demonstrere
deres godhed som mødre.Nietzsche

" Og således lader man de små børn komme til sig selv, for at man
i tide kan afholde dem fra at elske sig selv. Sådan mager tyngdens ånd
det Nietzsche

" Psychiatry enables us to correct our faults by confessing our
parents' shortcomings. Laurence Peter

" The mother-child relationship is paradoxical and, in a sense,
tragic. It requires the most intense love on the mother's side, yet
this very love must help the child grow away from the mother and to
become fully independent. Erich Fromm

" Vi er alle genier, til vi fylder ti. Aldous Huxley

" Woman understands children better than man does, but man is more
childlike than woman. Friedrich Nietzsche (1844-1900)German
Philosopher

In our society a man who does not cry at his mothers
funeral, will risk death penalty. Albert Camus

Psychiatry's chief contribution to philosophy is the
discovery that the toilet is the seat of the soul.
Alexander Chase

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-01-06 07:15

On Tue, 31 Jan 2006 03:41:50 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Læs fundats for dss.

ja her er den :
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet

>Læs Fouceaut om _seksualitet_. Mødre er ikke
>ligegyldigheder

er der da nogen der har sagt det ?

>Og denne ng er ej kun til erotiske bekendelser.

nej mere specifik :

2. Beskrivelse:
Snak om erotik, sex, samliv og seksualitet

3. Fundats:
Gruppen er ment som et frit forum for snak og diskussioner om
alt, der har relation til erotik, sex, samliv, parforhold og
menneskets seksualitet. Selvoplevede eller historier baseret
på ren fantasi er også velkomne.

Diskussioner omkring politik
( værd at huske når man xposter til dk.poltik )

eller religiøs holdning til sex,
bør ikke foregå i dk.snak.seksualitet. Til dette
kan anbefales følgende grupper: dk.politik og
dk.videnskab.teologi samt dk.livssyn
og grupperne herunder.

>Måske andre burde tage ved lære og underbygge meninger med cases fra
>virkeligheden og udtale sig om hvad de har forstand på istf
>generalisatoner og teori

hvad henviser du til ? jeg skrev bare at du tit nævner din mor - hvad
du faktum gør -

> [...]
>kvindekenderen Nietzsche, hvis far døde da han var 5 og mor, søster
>og fastre opdrog ham til vidunderbarn udfra et luthersk præstehjems

ja det høre jo så ikke med i gruppen under den fundats som du hævder
at leve efter ... det må vist høre under livssyn.

> [...]
>øjeblik, hvor man kan såre mig blodigt - i mine højeste øjeblikke...
>for da mangler der enhver kraft til at værge sig mod giftigt

skulle dette være :
> [...]

>simulated - an impression derived form my longstanding experiience of
>his habit of taking on many different masks." Johannes Overbeck, god

snip 15 cm citater der ikke har noget med :

Fra : Bo Warming

Dato : 31-01-06 07:25

> snip 15 cm citater der ikke har noget med :
> 2. Beskrivelse:
> Snak om erotik, sex, samliv og seksualitet
Min stakkels smagsdommer som jeg skal i Dagmar bio med torsdag kl 1830
(Kommer Jens Bruun også?) mener altså at nogle at mine citater ikke
berører emnet SAMLIV. !!!
Hvad gør ikke det.?
Men jeg gør et bedre forsøg
-------------------------
Sædsprøjt er sandhedsglæde

Metropolitanskolens svømmetimer var på Frederiksberg Svømmehal, hvor
jeg siden er kommet meget, og de mange bøsser i saunaen, som
tiltrækker sig ensomme unges opmærksomhed, er såre harmløse.

Næppe har nogen set en fyr onanere, mens andre så på, og værre ting er
der ikke mistanke om.

Men rygter florerer om klæbrig-klam-sædvædet ulækkerhed, og hvis nu
nogen sprøjtede på sig selv og ikke efterlod sådet vådt, hvem er så
offer for denne forbrydelse?

Drivkraft for ensomme udstødet mænd med bøssehobbier er vel en
blanding af sympati med medmennesker og protest mod ondskaben mellem
os, som har meget med *fortielse* at gøre.Ærlighed og åbenhed varer
længst. Hvorfor fortsætte hemmelighedskræmmeri?

Sarte øjne sidder på en hals,, dvs kan nemt drejes væk i en anden
retning.

Hvis dårlige forældre ikke tåler at deres børn har venner der er ældre
end dem selv, så er det ikke en sag for bademestre(der er nævenyttige
og blander sig i om folk tager badebukserne af under brusebad før
svømning)

"Hvem gjorde du det med for første gang? - Jeg var alene på det
tidspunkt. Woody Allen

"Sex uden kærlighed er bedre end slet ingen sex. Hugh Hefner

"Om onani: Gid man også kunne slippe for at være sulten ved blot at
gnide sig på maven. Diogenes 404-323

"Bort med hykleriet. Lyssky udsvævelser er ikke noget for mig. Jeg
vil nyde alt i fuldt dagslys" skrev en klog mellemøstlig intellektuel
inden at Islam havde fået gennemført sit forbud mod nytænkning (Abu
Nawas 787-814) Han lovpriste onani.

Oscar Wilde(1855-1900) levede i en tid med en vis lukkethed om
sexspørgsmål, og det fik ham til at påstå "Hvis alle udtrykte deres
lyster åbent og frit, ville verden blive forynget"

Men det var lidet sandsynligt, at det ville ske, idet selv de modigste
var bange for at indrømme, hvordan de virkelig var. Hvis forfølgelse
af de ikke-konforme var reglen, tilrådede Wilde som næstbedste
løsning, at folk skulle opleve tilfredsstillelsen ved at foregive og
skjule, spille en rolle, og gøre nar ad modstandere og kritikere. Det
kom han i fængsel for.(Theodore Zeldin "Det private livs historie.
Samtid 1992.

" Onani . menneskeslægtens fremmeste sexuelle aktivitet. I
det 19.tallet var det en sygdom. Idag er det en kur. Thomas Szasz

" Onani er den tænkende mands fjernsyn. Christoffer Hampton

" Det dejlige ved masturbation er, at man ikke behøver at
klæde sig pænt på til det. Tillagt Truman Capote

" Forfattere er de mest masturberende skabninger. Spørg
hvilken som helst forfatter - de er som aber. Anthony Burgess

" Jeg er en strålende elsker, ikke mindst fordi jeg øver mig
så meget på mig selv. Woody Allen

" Nedgør det ikke, det er sex med én, du elsker. Woody
Allen om onani

All great truths begin as blasphemies. G. Bernard Shaw
1856 - 1950

Masturbation is reckoned disgraceful - it cannot be sentimentalised.
W.H. AudenThe great danger in masturbation lies in its merely
exhaustive nature. In sexual intercourse, there is give and take.
A new stimulus enters as the native stimulus departs.But in
masturbation there is nothing but loss. DH Lawrence

Fra : andropov

Dato : 31-01-06 13:24

On Tue, 31 Jan 2006 07:25:16 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> wrote in message
>Min stakkels smagsdommer som jeg skal i Dagmar bio med torsdag kl 1830

Det kunne måske være skægt at få et referat af hvad i samtaler om :)

Det går jo nogle gange lidt heftigt til her i konferencen :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-01-06 16:36

On Tue, 31 Jan 2006 07:25:16 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> wrote in message

>Min stakkels smagsdommer

du skrev selv :

Læs fundats for dss.

hvorfor at jeg tænkte det ville være frugtbart referere til hvad der
står i fundatsen for dss - da du i hendhold til dit indlæg ikke har
læst eller forstået den :

>mener altså at nogle at mine citater ikke
>berører emnet SAMLIV. !!!

jeg mener f.eks kæden hopper af her :

" Jeg hører til de maskiner som kan sprænges" Nietzsche til Gast
1881

>Hvad gør ikke det.?

alt det der ikke gør !

>Men jeg gør et bedre forsøg

det er jo lidt sent nu når du har været of topick

endvider kan jeg se du ikke har taget stilling til det som fundatsen
beskriver om at poltik og dss - kan overlappe hianden - at du så er
bedeøvens ligeglad med det - er så en anden sag - men så skal du ikke
skrive :Læs fundats for dss.
når du enten

1.) enten ikke selv har læst den
2.) ikke har forstået den
>-------------------------
>Sædsprøjt er sandhedsglæde

ja det er mere et udtryg for et livssyn - da det næppe er alle der
kommer i en sandhedes rus ved sæd afgang - men indrømmet helt ot er
det ikke selv om det ligner en komentar der skal liiste indlæge ind i
gruppen uner cover af at være topick - det er resten af indlæget så.

men hvis vi lige fastholder din interesse for : fundats for dss.

da din fortolkning af denne må siges at være diplomatisk talt lyrisk.

så skulle vi da debatere det i det forum der er indrettet til det
nemlig : dk.admin.netikette

hvor svar på dette vil gå til med mindre man manuelt fjerner fut

xfut : dk.admin.netikette

Fra : Bo Warming

Dato : 31-01-06 17:42

> [...]
> det ikke selv om det ligner en komentar der skal liiste indlæge ind
> gruppen uner cover af at være topick - det er resten af indlæget så.

De stakkels ensomme mænd der mødes i saunaen ved den kommunale
svømmehal, ser jeg en gæv sandhedssøgen i.
Ikke at de forfatter en lært konklusion, men spagfærdigt de gør de et
tiltrængt oprør mod et fremmedgjort samfund,
Hvis deres hygge skulle omfatte fælles onani, så se dog gennem fingre
med denne uskyldige livsglæde
Ved at vi tør lade menneskets sande særheder komme op til overfladen,
og ikke blankpolerer alt som i reklame og DR/TV2-underholdning og
nyheder, så er farer vi LIVET, EKSPERIMENTER MED SELVREALISERING,
BØVS&PRUT og hvad ved jeg, og da der ikke er tale om knivstikkende
muslimgalninge så LEV OG LAD LEVE, se til den anden side, send dit
barn til en mere hovskisnovski svømmehal.

> men hvis vi lige fastholder din interesse for : fundats for dss.

Siden du insisterer, så lad os blot konkludere at rethaverisk
fanatisme om fundatser er livet for kort til

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-01-06 19:21

On Tue, 31 Jan 2006 17:41:33 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Siden du insisterer, så lad os blot konkludere at rethaverisk
>fanatisme om fundatser er livet for kort til

hvorfor skirver du så i :
Læs fundats for dss.

hvis du mener livet er for kort til disse overordnede retnings linjer
for bruge af grupperne på dansk usnet ?

hvis du synes at - fundatseren er mangel fulde så står det dig til en
hver tid frit for at omformulere dem - poste det i dk.admin tag en
debat om det og sende det til styre gruppen ...

der så enten vil godtage eller afvise din fundats forandring

du har jo f.eks også ved flere lejligheder skrevet at du aldrig er off
topick - sprg. er off topick i forhold til hvad ?

mener du det er de forskelige fundtaser for gruppen som du skirver du
følger

du er well ikke fremme for idden om at når man så ofte som du xposter
i mellem 2-3 grupper så ryger topick værdien fra starten af - eller
ret hurtigt i debaten.

f.eks dine talløse citat postninger der findes der talrige eksempler
på at de ikke lever i harmoni med div fundatser.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-02-06 01:57

> [...]

>Siden du insisterer, så lad os blot konkludere at rethaverisk
>fanatisme om fundatser er livet for kort til

skulle det netop ikke lede tankerne hænd på at du selv mener du ære
denne fundats `?

Fra : andropov

Dato : 31-01-06 13:16

On Mon, 30 Jan 2006 23:00:39 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcopp.net>
wrote:

>han skriver reglmæsigt om sin mor !

Har hun ikke opdraget ham godt nok :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-01-06 19:02

On Tue, 31 Jan 2006 13:16:11 +0100, andropov <nospam@andropov.dk>
wrote:

>Har hun ikke opdraget ham godt nok :)

Njaa det er lidt kryptisk hvad for et forhold der har gjort sig
gælende - det eneste man kan læse i mellem linjerne er at BW er lidt
vred og bitter på sin mor - det er noget_med at hun udvuklede en eller
anden misantropsk adfærd efter hun giftede sig ind i overklassen -
hvad BW fra tid til anden skirver nogen eksempler på i sine indlæg

han har fornyeligt eksperimenteret med tanken om at tage nogen af sine
fars film optagelser med ham og hans mor hver for sig også igenem et
billed behandlings program skulle de så have usømelig omgang med
hinanden.

jeg ved ikke om der dybt i BW s bevisthed lure et et uforløst latent
behov for at have erotik med sin moder ?

Fra : Bo Warming

Dato : 31-01-06 19:12

> On Tue, 31 Jan 2006 13:16:11 +0100, andropov <nospam@andropov.dk>

> Njaa det er lidt kryptisk hvad for et forhold der har gjort sig
> gælende

Se dengang, før verden gik af lave, satsede børns forældre på et
livslangt forhold og bøjede af når der var uoverensstemmelser. Giv og
tag. Ikke småligt milimeterdemokrati men large og generøs
noget-for-noget med rund hånd.

Min far blev tøffelhelt der tog bad hver dag

Min mor gav køb på sin skøre ide, at mænd skal sove i pyjamas, og at
min far løb nøgen rundt i hjemmet, hvad jeg snart forstod var
enestående, var en god inspiration til at gå nogle skridt videre mht
at lægge civilisationens skadelighed til side.

"Al anden påklædning end hvad holder varmen, er udtryk for
forfængelighed. Ambroce Bierce, Satans Bibel,

Jeg tager kun tøj på for ikke at være nøgen, når jeg går ud og køber
ind. Julia Roberts

Hjemmet er et sted , hvor du kan kradse dig, overalt hvor det klør.
Henry Ainsley

Jeg kan ikke tænke med tøj på. Florence Allen

Mange mennesker bliver muligvis deprimerede ved synet af menneskelig
nøgenhed. Personligt kan jeg ikke se, at en grim krop er mere
anstødelig end et grimt sæt tøj. Evelyn Waugh

Nøgenhed hører under kunst. Ikke under sex. Mae West

De smukkeste klæder bliver båret for at blive taget af. Jean
Cocte

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-01-06 19:42

On Tue, 31 Jan 2006 19:12:27 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>livslangt forhold og bøjede af når der var uoverensstemmelser. Giv og
>tag. Ikke småligt milimeterdemokrati men large og generøs

så du havde en lykkelig barndom og dine forældre var glade for
hinanden ?

>Min far blev tøffelhelt der tog bad hver dag

ja hvad der ikke slår en ihejl bliver man jo stærker af :)

> [...]
>enestående, var en god inspiration til at gå nogle skridt videre mht
>at lægge civilisationens skadelighed til side.

har du aldrig tænkt på at tage på ø lejer ?

>"Al anden påklædning end hvad holder varmen, er udtryk for
>forfængelighed. Ambroce Bierce, Satans Bibel,

Nahh satans bibel med mindre der er flere oplæg under forskelige
forfatter er nu en gang skrevet af LaVey - ja jeg har den selv.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-01-06 19:52

> så du havde en lykkelig barndom og dine forældre var glade for
> hinanden ?

Så absolut, langt over middel, men at skrive om sådant er ret
uinteressant, men at analysere de detaljer der kunne være bedre, har
ofte været relevant i forskellige tråde.

> ja hvad der ikke slår en ihejl bliver man jo stærker af :)

Der brød ikke tyfus, pest og kolera ud i det Warmingske hjem, når det
var ferie, så han kunne slappe af og være sig selv og lugte af
mand.Han blev fyret for at være aparte, fra Radiometer, men først to
år for pensionsalder.

> har du aldrig tænkt på at tage på ø lejer ?

Har ikke haft tid. Jeg har have, hvor jeg er nøgen. Min far byggede
hus i Nærum og sørgede for dyb solgryde, hvor ingen naboer kunne
stødes over hans nudisme. Tilsvarende er indhegning af min "ø" høj, og
de to naboer, der kan glo ned på min slatne pik, hvis de gad, er kloge
og ligeglade.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-01-06 20:37

On Tue, 31 Jan 2006 19:51:52 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Så absolut, langt over middel, men at skrive om sådant er ret
>uinteressant,

Nå men det kom sig af der var en der spurgte hvorfor du havde det syn
du nu en gang har på kvinder - hvor jeg så nævnte at ofte omtalte din
mor

> men at analysere de detaljer der kunne være bedre, har
>ofte været relevant i forskellige tråde.

Øhh ....ja

> [...]
>var ferie, så han kunne slappe af og være sig selv og lugte af
>mand.Han blev fyret for at være aparte, fra Radiometer, men først to

hvordan var han sådan aparte ?

> [...]
>stødes over hans nudisme. Tilsvarende er indhegning af min "ø" høj, og
>de to naboer, der kan glo ned på min slatne pik, hvis de gad, er kloge

Nå jamen så er lykken jo gjort ... har du nogen sinde sex med din
kone?

Fra : Bo Warming

Dato : 01-02-06 00:50

> hvordan var han sådan aparte ?

I 60erne da kun spejdere gik med shorts, havde min far shorts på
kontoret under en hedebølge, men da der i firserne var fyringsrunder
og han sagdes op lidt før pensionsalderen var han blot mindre god end
de unge til intriger og at pleje netværk. At man smilede af hans
særheder var næppe afgørende.

Radiometers firmablad vitsede "ingeniør Warming tror han er på safari"
og det var jeg stolt af.og afbrød aldrig min spejdervane om først at
droppe shorts vis frost og snestorm i ugevis

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-02-06 02:18

On Wed, 1 Feb 2006 00:49:32 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>og han sagdes op lidt før pensionsalderen var han blot mindre god end
>de unge til intriger og at pleje netværk. At man smilede af hans

ok

>Radiometers firmablad vitsede "ingeniør Warming tror han er på safari"
>og det var jeg stolt af.og afbrød aldrig min spejdervane om først at
>droppe shorts vis frost og snestorm i ugevis

Ja du kan jo også lide dagslys - selv er jeg ved at gå til hvis jeg
ikke har en stue temeratur på under 32 grader

Fra : andropov

Dato : 31-01-06 20:14

On Tue, 31 Jan 2006 18:02:06 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcopp.net>
wrote:

> [...]
>anden misantropsk adfærd efter hun giftede sig ind i overklassen -
>hvad BW fra tid til anden skirver nogen eksempler på i sine indlæg

Det kan måske være svært at vide hvordan man skal forholde sig hvis
man gifter sig ind i en anden klasse.

> [...]
>fars film optagelser med ham og hans mor hver for sig også igenem et
>billed behandlings program skulle de så have usømelig omgang med

Det var lidt en special fantasi :)

>jeg ved ikke om der dybt i BW s bevisthed lure et et uforløst latent
>behov for at have erotik med sin moder ?

Har der været incest :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-01-06 20:48

On Tue, 31 Jan 2006 20:14:00 +0100, andropov <nospam@andropov.dk>
wrote:

>Det kan måske være svært at vide hvordan man skal forholde sig hvis
>man gifter sig ind i en anden klasse.

Tjaaee ... måske den gang i 50 erne ... men de kvinder der har giftet
sig ind i min fammile har nu taget det meget pænt.

>Det var lidt en special fantasi :)

ja jeg tror nu BW vil kalde det et eksperiment ... men bare det at
skrive det ned vidner om at man gør sig nogen tanker om det og se det
er jo interessandt.

>Har der været incest :)

Nahh BW skirver jo uforbeholdent ucensusreret om stort set alting så
jeg tror hvis det havde været tilfældet så var det nok blevet
publiceret på usnet - men på den anden side man kan jo aldrig vide -
måske grunder BW s til tider excentriske adfærd i sligt en
omstændighed ?

han er jo en varm fortaler for de pædofiles retigheder - måske det i
virkligheden er et stockholm syndrom ?

Fra : Bo Warming

Dato : 01-02-06 01:04

> [...]
>
> ja jeg tror nu BW vil kalde det et eksperiment ... men bare det at
> skrive det ned vidner om at man gør sig nogen tanker om det og se

Fantasi = tankeeksperiment.

> [...]
> omstændighed ?
>
> han er jo en varm fortaler for de pædofiles retigheder - måske det i

Mit meget konventionelle barndomshjem rapporterer jeg fra, jvf
fundats, som jeg overholder bedre end de fleste.

Man bliver ikke nazi af at være naziapologet, og
menneskerettighedsfortalere for pædofile er få, og pædofile er få, men
du våser når du fantaserer om at overlap

At de der udsættes for justitsmord søger at forsvare sig med en
sigtets rettigheder, altså er apologeter for sig selv, bringer mig
ikke nær mindretallet med afviger-erfaringer.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-02-06 02:42

On Wed, 1 Feb 2006 01:03:44 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Fantasi = tankeeksperiment.

Hmm ja men det afsløre jo ikke om du dybest set har et uforløst behov
til at have sex med din mor ... du har trods alt gjort dig tanker der
om.

>Mit meget konventionelle barndomshjem rapporterer jeg fra, jvf
>fundats, som jeg overholder bedre end de fleste.

skrev du i dk.snak,seksualitet :
"Gøre det muligt at sige "dÄNEMARK IST jUDENRein" og primært få folk
som min far, der legede med tanken om at blive sabotør, til ikke at
turde, fordi tyskerne demonstrativt og brutalt trak nogle få jøder op
i et deportationsskib i frihavnen, med rebstiger og bådshager.
At ingen af jøderne i Theresienstadt led overlast, skjultes for
danskerne"

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet
1. Gruppenavn:
dk.snak.seksualitet

2. Beskrivelse:
Snak om erotik, sex, samliv og seksualitet

eo ipso hvis du overholder den bedre ind de fleste så må man formode
der bliver postet et overtal af indlæg uden relevans for :Snak om
erotik, sex, samliv og seksualitet

>Man bliver ikke nazi af at være naziapologet, og
>menneskerettighedsfortalere for pædofile er få, og pædofile er få, men
>du våser når du fantaserer om at overlap

det kommer an på hvad du mener med overlap ?
at jeg skulle insinuere at du er blevet ekcentrisk p.gr pædofil omgang
i barndommen ?

eller mener du bare overlap ved off topick xpost i mellem
d.s.seksualitet og d.poltik ?

>At de der udsættes for justitsmord søger at forsvare sig med en
>sigtets rettigheder,

hvad for nogen sigtede og sigtede for hvad ?

> altså er apologeter for sig selv, bringer mig
>ikke nær mindretallet med afviger-erfaringer.

du taler i tunger

hvad betyder : apologeter ?

Fra : Bo Warming

Dato : 01-02-06 03:19

> [...]
> behov
> til at have sex med din mor ... du har trods alt gjort dig tanker

Både Einstein og jeg har gjort os tanker om at flyve med over lysets
hastighed
Men det er ikke sket, vel?

> hvad for nogen sigtede og sigtede for hvad ?

Når psykologer og pædagoger skal tjene nemme penge, så haler de en
pædofilmistænkt i retten og tvangsfjerner barnet.

Han får sigtets rettigheder
Men justitsmord i de fleste tilfælde (Roumsag, Gladsaxe, Stavepladesag
osv osv)

en der undskylder

Fra : Brian Olesen

Dato : 01-02-06 09:22

> [...]
> stilling, med hænderne foldet over brystet og til at misbillige al
> opsætsighed mod den offentlige magt. Nietzsche

Heheh ja og det holder sgu stadigvæk langt hen ad vejen. Det eneste de har
mistet autoriteten til er da vist deres mand. *ggg*

Mvh. Brian

Fra : Bo Warming

Dato : 01-02-06 11:06

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> wrote in message

> Heheh ja og det holder sgu stadigvæk langt hen ad vejen. Det eneste
> de har mistet autoriteten til er da vist deres mand. *ggg*

Overfor sin mand er der andre boller på suppen, og uden at spilde tid
på samliv med hystaderne, havde digterfilosoffen god indsigt

"After a personal quarrel between a man and a woman ,
the former suffers chiefly from the idea of having wounded the other,
while the latter suffers chiefly from the idea of not having wounded
the other enough. Thus she will endeavour by tears, sobs and
discomposed mime to make his heart even heavier". Nietzsche