Nephew
Fra : Michelle

Dato : 30-01-06 21:32

Hej,

Jeg bor i USA, men jeg skriver nu på dansk :) Jeg håber i kan forstå
mig. Jeg har to spørgsmål:

Sidste november så jeg en koncert med Nephew, og de spillede en sang
med Depeche Mode. Jeg tror, at sangen var "Personal Jesus."

Mit første spørgsmål er om der en som har "Personal Jesus" med
Simon Kvamm/Nephew?

Jeg fandt også en ny version af "En Wannabe Darth Vader", som er
udgivet i Tyskland.

Videoen dertil kan ses her --> http://www.nephew.dk/html_dk/medie.html

Er der nogen som har sangen?

På forhånd tak!

*Michelle*

Fra : GT750

Dato : 31-01-06 22:58

"Michelle" <supertanker1@gmail.com> skrev i en meddelelse news:1138653113.040622.283370@f14g2000cwb.googlegroups.com...
[...]

Jeg ved ikke om det er til nogen hjælp, men de plejer at lade "movieklip" gå over i personal jesus, når de spiller live, og så tilbage igen til movieklip. Jeg har aldrig hørt personal jesus som studie version med Nephew.
Jeg mener også at musikpolitiet i DR P3 kørte noget i at de havde stjålet musikken til movieklip fra personal jesus......?

Pete