"CMAS" rygskjold efterlyses.
Fra : Karsten Beck Anderse~

Dato : 30-01-06 21:33

Hej NG.

Skulle en eller anden ligge inde med et ældre "CMAS" rygskjold (undskyld
udtrykket, men det er sådan jeg lærte dem at kende) til montering af flaske,
vil jeg meget gerne købe det til en fornuftig pris. Gerne med seletøj, men
uden kan også bruges.

Karsten Beck Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-06 22:08

Karsten Beck Andersen wrote:

> [...]
> montering af flaske, vil jeg meget gerne købe det til en fornuftig
> pris. Gerne med seletøj, men uden kan også bruges.

jeg ved min klub har nogle stykker liggende, hvis de ikke er blevet smidt
ud.
skrive en privat mail, hvis jeg skal kikke efter.

du kan også ringe eller sms'e

mvh morten Dall Darmer
mobil 022074022078
fjern alle "0" fra mit mobil nr

Fra : Karsten Beck Anderse~

Dato : 05-02-06 15:45

Hej Morten.

Jeg kunne ikke lige finde din private mail så derfor via gruppen.

Du må da meget gerne taget et kik i klubben, hvis I har et enkelt rygskjold
liggende som ikke bliver brugt vil jeg da gerne aftage det for en rimelig
pris.

Med venlig hilsen

Karsten Beck Andersen

me(snabela)callbeck(punktum)dk

Fra : Thomas Andersen

Dato : 31-01-06 14:47

De er ikke skrækkeligt dyre fra ny af... omkring 500 kr mener jeg...

--
mvh. Thomas N. Andersen
www.dykkerservice.dk

Fra : Karsten Beck Anderse~

Dato : 05-02-06 15:46

Det er meget godt, men jeg har ikke kunne finde nogle forretninger der
sælger den slags. Eller også ved jeg bare ikke hvad sådan et rygskjold
kaldes i fagsprog

/ Karsten

Fra : Allan Hansen

Dato : 05-02-06 16:05

> Det er meget godt, men jeg har ikke kunne finde nogle forretninger der
> sælger den slags. Eller også ved jeg bare ikke hvad sådan et rygskjold
> kaldes i fagsprog

De findes eksempelvis i Scubagear og Dykkercentret fra 395 Kr, hvor du også
kan bestille på nettet. Enhver seriøs dykkerbiks burde kunne skaffe dig
sådant et rygskjold.

Allan Hansen

Fra : Thomas Andersen

Dato : 05-02-06 16:58

Som Allan siger så bør enhver butik kunne skaffe dig det... hvis du ikke
selv kan finde det så mail mig (find min rigtige adresse på min hjemmeside)
så skal du få et telefonnummer på en der med sikkerhed ved hvad du taler om
:)

--
mvh. Thomas N. Andersen
www.dykkerservice.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-06 18:14

Desværre, jeg forærede mit til Dykker Historisk Selskab for et par år siden.
, sammen med en 7 liter og et "lokumsbræt"

Poul B-H
PS: men jeg har faktisk nye slanger til 2-slange regulatorer, hvis du evt.
bruger den slags.

Fra : Jan Birk

Dato : 17-02-06 18:32

> flaske,

Jeg har et liggende med seletøj, et eller andet sted. Hvis du er
interesseret siger du bare til. Skal jeg lige bruge et par dage på at
grave det frem ).

Det skal blive dit for det antal øller som du nu selv synes det er værd.
Det kan hentes i Valby.

Lidt OT:

Hvis det skulle være af interesse, har jeg da også et komplet sæt, med
boddy-halsvest, 0.4 indtag og hele svineriet. Jeg har før forsøgt at
sælge det her i gruppen, men der er åbenbart ingen som dykker med
fornuftigt udstyr mere Det skal koste en plovmand! Eventuelt
uddannelsesdyk kan følge med ))

Damm, jeg savner de gode gamle DSF regler )

Mail: jb + ringbindet + dk

/Jan