Rethreated
Fra : tb

Dato : 30-01-06 21:35

Står der på mine dæk. Det er vel ikke det samme som re-gummirerede vel :-/

Fra : Kim Olsen

Dato : 30-01-06 21:47

Jo det er jeg bange for

kim

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-01-06 10:29

tb wrote:
> Står der på mine dæk. Det er vel ikke det samme som re-gummirerede vel :-/

Jo, man får hvad man betaler for.
Også når det gælder sikkerhedsudstyr som dæk

--

Christian
(som mener at dæk er sikkerhedsudstyr og ikke sliddel)

Fra : Thomas J.

Dato : 31-01-06 12:12

Den 31 Jan 2006 01:28:43 -0800 sendte "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> følgende røgsignaler:

>Jo, man får hvad man betaler for.
>Også når det gælder sikkerhedsudstyr som dæk

Men dæk slides, så en "sliddel" er det også...

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.800 km)

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-01-06 13:01

Thomas J. wrote:
> Den 31 Jan 2006 01:28:43 -0800 sendte "Christian B. Andresen"
> <trav@tiscali.dk> følgende røgsignaler:

> Men dæk slides, så en "sliddel" er det også...

Ja, men jeg vægter køreegenskaber, specielt på våd vej, højere end
slidstyrke.
Derfor kører jeg på Bridgestone Potenza RE720 istedet for Michelin
Energy

--

Christian

Fra : Thomas J.

Dato : 31-01-06 14:54

Den 31 Jan 2006 04:01:21 -0800 sendte "Christian B. Andresen"
> [...]

>slidstyrke.
>Derfor kører jeg på Bridgestone Potenza RE720 istedet for Michelin

Michelin Energy ?

Uha, så dyre dæk har jeg ikke råd til, så jeg kører stadig på de
originale Hankook Centum K702 og der er vel 4 mm tilbage foran og ca.
7 mm bagpå, så de holder ejerskabet ud.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-01-06 15:00

Thomas J. wrote:
> [...]
>
> Uha, så dyre dæk har jeg ikke råd til, så jeg kører stadig på de
> originale Hankook Centum K702 og der er vel 4 mm tilbage foran og ca.

Så enten kører du ikke så meget eller også skal bilen snart sælges

Når alt kommer til alt så er det vel også et spørgsmål om
sikkerhed.

--

Christian

Fra : Soren Pedersen

Dato : 31-01-06 15:19

> Når alt kommer til alt så er det vel også et spørgsmål om
> sikkerhed.

........Og fordi du vægter sikkehed så højt, kører du på sommerdæk om
vinteren :)

Mvh
Søren - Som er skide ligeglad med sikkerhed, og derfor kører med
vinterdæk om vinteren, og sommerdæk om sommeren ;)

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-01-06 15:22

Soren Pedersen wrote:

> .......Og fordi du vægter sikkehed så højt, kører du på sommerdæk om
> vinteren :)

Nej
Jeg har Continental WinterContact TS780 på nu

--

Christian