Officielle billeder af Alfa 159 Sportwagon
Fra : Frederik C

Dato : 30-01-06 20:29

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 30-01-06 21:42

"Frederik C" <f.caroesletsletviskud@sun.nu> skrev i en meddelelse
news:43de68ff$0$2482$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Mildt sagt en pæn bil.

Men hva' med prisen ?

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 30-01-06 21:48

> Mildt sagt en pæn bil.

Absolut - de kan det pis, der..

Den dag hvor de lader Toyota samle den, og lader Audi lave kabine samt
rustbeskyttelse, så kan man vel næsten ikke lade være med at købe den..?

--
/Jan W Nielsen

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 30-01-06 22:03

> Absolut - de kan det pis, der..

Jow jow

> Den dag hvor de lader Toyota samle den, og lader Audi lave kabine samt
> rustbeskyttelse, så kan man vel næsten ikke lade være med at købe den..?

"Sjovt" du helt glemmer mastodonterne BMW og Mercedes.
Og Opel ikke at forglemme................................... !

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 30-01-06 22:17

> "Sjovt" du helt glemmer mastodonterne BMW og Mercedes.
> Og Opel ikke at forglemme................................... !

Ja, dem kunne man såmænd også nævne i den sammenhæng..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Frederik C

Dato : 30-01-06 22:14

> [...]
>
> Den dag hvor de lader Toyota samle den, og lader Audi lave kabine samt
> rustbeskyttelse, så kan man vel næsten ikke lade være med at købe den..?

Kører Toyota i denne måned. Og øøhh, nej tak!

Mvh.

Frederik

Fra : Michael

Dato : 31-01-06 09:41

On Mon, 30 Jan 2006 20:28:57 +0100, "Frederik C"
<f.caroesletsletviskud@sun.nu> wrote:

>http://www.cuoresportivo.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&p=41869#41869
>
>Mildt sagt en pæn bil.

øh, den ligner den gamle som ikke just var nogen skønhed.

Fra : Frederik

Dato : 31-01-06 11:14

"Michael" <noname@no.com> skrev i en meddelelse
> [...]
41869

> øh, den ligner den gamle som ikke just var nogen skønhed.

Det du siger til mig... Vær glad for, du ikke har tegnet det...!

:)

Mvh.

Frederik

Fra : Anders Houmark

Dato : 31-01-06 19:31

Frederik C wrote:

http://www.cuoresportivo.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&p=41869#41869

> Mildt sagt en pæn bil.

Der mangler IGEN en plads til frontnummerpladen. Det kan Alfa Romeo
simpelthen ikke finde ud af. Dårligt.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Frederik C

Dato : 31-01-06 21:28

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der mangler IGEN en plads til frontnummerpladen. Det kan Alfa Romeo

Nu er det jo de færreste lande, der har så dyre nummerplader, at de skal
have en særlig hædersplads.

Mvh.

Frederik

Fra : JS

Dato : 31-01-06 22:10

Frederik C wrote:
> http://www.cuoresportivo.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&p=41869#41869
>
> Mildt sagt en pæn bil.

fed bagfra men man bliver da helt i dårligt humør af at kigge på det onde
blik den udsender forfra.

Fra : Aslan

Dato : 01-02-06 14:00

"JS"
> fed bagfra men man bliver da helt i dårligt humør af at kigge på det onde
> blik den udsender forfra.

Rolig nu, den front får du alligevel ikke lov til at se på i mange sekunder

Aslan
2004 Alfa 156 RST Lusso 2,0 JTS
2005 MB E 320 CDI Avantgardé

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-02-06 14:54

Aslan skrev:
> Rolig nu, den front får du alligevel ikke lov til at se på i mange sekunder

Du mener den kan alligevel ikke følge med?

Men er der nogen der har hørt om den rasler, som jeg har fået at vide at
en Alfa skal?

--
MVH Finn ...i "ny" bil; Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Brian

Dato : 01-02-06 21:52

Finn Guldmann wrote:

> Men er der nogen der har hørt om den rasler, som jeg har fået at vide
> at en Alfa skal?

Ikke noget du vil lægge mærke til, når du kommer fra en Ascona

/Brian

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-02-06 23:54

Brian skrev:
> Ikke noget du vil lægge mærke til, når du kommer fra en Ascona

Blev blot, engang jeg havde kørt bag en Alfa der raslede så højt at jeg
kunne høre det i den bil jeg kørte i, gjort opmærksom på at "sådan skal
en alfa lyde".

--
MVH Finn ...i "ny" bil; Opel Ascona 1,6 fra '86