Suzuki Wagon R+ 1,3
Fra : Kim Hansen

Dato : 30-01-06 18:32

Hej

Nogen der kan fortælle noget godt/skidt om en Suzuki Wagon R+ 1,3 fra
2000.
Hvor langt går den på literen, den står til 16,4 på papiret, men jeg
syntes at det lyder flot af sådan en lille motor til det forholdsvis
store frontareal der er på vognen.

M.V.H

Kim Hansen

Vestfyn

Suzuki dl 650 V-Strom
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Bo B. Olesen

Dato : 30-01-06 19:03

Kun en lille smule
Den er ikke god og køre i, i blæsevejr det kan godt rykke i den..
Og så skal du ikke regne med at den køre mere end 13-14 km/l

Det gode ved den er den rumlighed der er i den, men det er der j også i en
Toyota Yarais.

mvh.
bo

Fra : Kim Kristensen

Dato : 30-01-06 21:03

"Bo B. Olesen" <erantisvej3@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og så skal du ikke regne med at den køre mere end 13-14 km/l
>
> Det gode ved den er den rumlighed der er i den, men det er der j også i en

Sluger den virkelig så meget benzin?

Med venlig hilsen Kim

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 30-01-06 21:16

Du må da mene en verso som minimum. En Yaris er ellers lille. Meget lille.

> Sluger den virkelig så meget benzin?

Den Yaris jeg kender har 1,0 motor. Kører sjældent over 12 km/l og støjer
fælt. Dog har den trillet en runde en gang uden at blive totalskadet.
Mystisk nok lavede de vist ikke ret meget ved den.
FOC