Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Riva TNT2 Micro-star 32 Mb.AGP ms-8806
Fra : Joergen

Dato : 30-01-06 18:27

Dette grakkort har jeg fundet frem og ville gerne sætte ind i en kammerats
PC (win98se) ,men hvor finder jeg driverne til dette kort. Har søgt på
nettet,men har kun fundet beskrivelser af kortet,men ingen driver.
mvh.jama

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 30-01-06 18:37

www.nvidia.com

--
Bjarke Andersen

Fra : Joergen

Dato : 30-01-06 19:20

> "Joergen" <nonspam@mail.com> crashed Echelon writing

> www.nvidia.com

> --
> Bjarke Andersen

Jeg takker,men "Support for the GeForce 6 series GPUs" det er hvad jeg kan
se,men duer det
mvh.jama

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 30-01-06 19:29

> Jeg takker,men "Support for the GeForce 6 series GPUs" det er hvad jeg
> kan se,men duer det

Download drivers-> Graphics Driver -> Geforce and TNT2 -> Products
Supported, her vil du se TNT2 er supporteret i 70'er serien af driveren og
der er link til download

--
Bjarke Andersen

Fra : FedeDorit