vindusviskere til SAAB 99 - hvor og hvilke~
Fra : joggebams@gmail.com

Dato : 30-01-06 15:46

Hejsan i gruppen...

Puha jeg fik lavet min SAAB igen, det var åbenbart starteren der var
brændt af, sammen med nogle ledninger dernede... Åbenbart en
svagheder de har sådan nogle...

Nå men nu kommer næste problem :) jeg skal have nye vindusviskere
på... Men hvor dælen køber man dem?? har været på alle tank
stationer sådan ca. og på ingen af dem står der SAAB 99 :(((( skal
man bare købe dem til en nyere SAAB eller huh??

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-01-06 15:47

joggebams@gmail.com wrote in news:1138632346.809035.217720
@g43g2000cwa.googlegroups.com:

> [...]
> stationer sådan ca. og på ingen af dem står der SAAB 99 :(((( skal
> man bare købe dem til en nyere SAAB eller huh??

Er det ikke bare at måle længden på dem og så købe dem i enhver
biludstyrsforretning, Bilka, Thansen og hvor man ellers kan købe viskere?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Fra : Peter Schrøder

Dato : 31-01-06 10:55

Martin Johansen [6000] skrev:

> Er det ikke bare at måle længden på dem og så købe dem i enhver
> biludstyrsforretning, Bilka, Thansen og hvor man ellers kan købe
> viskere?

Thansen har fået Valeo viskerblade.
De koster omkring 100,00 pr. stk afhængig
af længden.
En svensk test bedømmer dem som værende de bedste.

Peter Schrøder

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-01-06 16:25

On 30 Jan 2006 06:45:46 -0800, joggebams@gmail.com wrote:

> [...]
>stationer sådan ca. og på ingen af dem står der SAAB 99 :(((( skal
>man bare købe dem til en nyere SAAB eller huh??

Der var jo også den mulighed at man kunne opsøge en aut. forhandler.

Det sker faktisk af og til, at de også er konkurrencedygtige på
prisen.

Det hændte bl.a. da jeg kørte Nissan.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Anders

Dato : 30-01-06 19:08

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message
> Der var jo også den mulighed at man kunne opsøge en aut. forhandler.
>
> Det sker faktisk af og til, at de også er konkurrencedygtige på
> [...]

MB Vito

Statoil/Shell osv ca 600 dkk !!

Hos Mercedes 228 eller 278 (kan ikke lige huske det )

Derudover fyldte de sprinklervæske på ved service til den nette sum af 2 kr
pr liter ( ex moms

Mvh
Anders

Fra : Henning Petersen

Dato : 30-01-06 17:01

joggebams@gmail.com wrote:
> [...]
> stationer sådan ca. og på ingen af dem står der SAAB 99 :(((( skal
> man bare købe dem til en nyere SAAB eller huh??

ALDI har i denne uge vinduesviskere , jeg har før købt ved dem de er
ganske udmærkede.
Mål længden og der er diverse tilbehør til gængse systemer

40kr. for et par.
MVH
Henning

Fra : ERLO

Dato : 31-01-06 09:28

Du skal passe på med at købe for billige viskerblade - fordi ruden er meget
buet og de billige blade kan ikke følge rudens form. De er for stive og har
ikke bevægelighed nok.
Jeg bruger selv Valeo V40, men desværre er der ikke de rigtige
overgangstykker i mere (sparet væk).

Mvh. ERLO

--
*** STØDDÆMPERE ***
til alle biler

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-01-06 10:59

Henning Petersen wrote:

> ALDI har i denne uge vinduesviskere , jeg har før købt ved dem de er
> ganske udmærkede.

Den 1. uge.
Det samme med deres autopærer, de holder 1 uge.

Valeo rules !!!

--

Christian